Felles skravle 2015

Tror jeg skal legge meg litt :D Har nå skravlet 50 innlegg i dag allerede så gjør ikke noe om jeg detter ut litt

Burde klare deg fint da ja ;)
Er vel en oppdatering straks, så jeg sjekker der hvor mye jeg har skravlet på morran :)
Men jeg tror jeg klarer meg bra uten en stund jeg og ;)
Sov godt ;)

Synd tepoet er så stort. Det blir vel slik helt til en gruppe reser avgårde

Tja. Foreløpig holder 30. plassen et snitt som tilsvarer ca 2000 innlegg i slutten av måneden. Jeg tror ikke alle 30 på topp kommer til å ta helt av. Topp 10 er en helt annen historie. :p

God formiddag! Er veldig mykje av og på her eg:-) får liksom ikkje med meg alt som skjer. Menmen:-) håpar alle har ein finfin formiddag:D

Er ikke lukten det viktigste for jule stemmning? ;)

Jo, men det er bra det er grått på himmelen og kjølig ute også. For 20 grader og sol som det var for noen dager siden ødelegger for stemningen teen kan gi. :p Det må være en helhet liksom.

Tja. Foreløpig holder 30. plassen et snitt som tilsvarer ca 2000 innlegg i slutten av måneden. Jeg tror ikke alle 30 på topp kommer til å ta helt av. Topp 10 er en helt annen historie. :p
Ja de er i en annen liga... ;) skal prøve å henge med, men hvis det fortsetter i samme tempo blir det nok vanskelig

Blir nok roligere fra meg når jeg begynner å jobbe igjen til uka ;) har vært syk en uke, så har blitt en del ekstra skravling

Orker ikke tenke på topp10 :o

Spent på mars2015 sin oul jeg :)

Back
Topp