Felles skravle 2015

God morgen folkens.

Det skravles visst mye her inne også ser jeg, orker ikke lese gjennom alt kjenner jeg.

Det er vel lov å gjøre det selv, det må bare godkjennes av en elektriker før strømmen settes på

Ikke egentlig, med mindre man er elektriker selv. Og da har de kun lov å gjøre det i eget hjem..pga forsikringer osv.det er få som sier noe på det, men man har egentlig ikke lov å trekke ledninger selv engang selv om en autorisert elektriker kobler det til. :rolleyes:

Kommet litt lenger nå ds?

Kom inn på PCen til slutt. Nå har jeg lest en del, men det er dårlig luft på kontoret mitt og jeg er fryktelig trøtt og lite motivert. Alle på nabokontorene har tatt seg fri i dag pga høstferie. Småbarnsforeldre. Har derfor en liten pause nå.

Kom inn på PCen til slutt. Nå har jeg lest en del, men det er dårlig luft på kontoret mitt og jeg er fryktelig trøtt og lite motivert. Alle på nabokontorene har tatt seg fri i dag pga høstferie. Småbarnsforeldre. Har derfor en liten pause nå.
Har du så mye og gjøre eller kan du og ta tidlig helg?

Jeg er i samme situasjon som Lykkeliten. Fordi vi er så få igjen er det desto mer å gjøre på oss.. Sånn er det bare.
Kjedelig er det hvertfall :(

God morgen damer. Har dere sovet godt?

Siden jeg ble så trøtt lagde jeg meg en stor god kopp med "vinter-te". :p Den lukter jul så jeg drikker den bare når det er grått eller mørkt ute. Greit å ha litt på lur i kontorskuffen. :)

1412325539583.jpg

Back
Topp