Felles skravle 2015

Kanskje i kveld, men vi får se. Travle tider gir lite skravling. Og jeg er så sliiiiiten!

Huff. Du kan jo ta noen skikkelige skravlekvelder når du ikke er så sliten. :)

Dessuten Twinkle, alle på topp 10 listen ligger veldig godt i rute. Du har jo omtrent 3 ganger dagens mål. Det betyr at du har gjort unna omtrent 1/3 allerede. Alle som har dobbelt av kravet ligger langt unna faresonen tenker jeg. Da må de skravle veldig lite for å bli tatt igjen. Du må tross alt bli tatt igjen av 21 personer før du er ute av topp-konkurransen.

Dessuten Twinkle, alle på topp 10 listen ligger veldig godt i rute. Du har jo omtrent 3 ganger dagens mål. Det betyr at du har gjort unna omtrent 1/3 allerede. Alle som har dobbelt av kravet ligger langt unna faresonen tenker jeg. Da må de skravle veldig lite for å bli tatt igjen. Du må tross alt bli tatt igjen av 21 personer før du er ute av topp-konkurransen.
Jeg prøver og sikre meg :p Blir fryktelig engasjert når jeg skal klare noe, hihi! Pluss at jeg skal bort noen dager denne mnd så må bli ferdig med 1200 så jeg heller bare kan ligge og ruge på topp30 :p

Hvordan fungerer den? En som vinner hver dag? :)

Ja. Det er 24 konkurranser. Men det er ikke her på forumet, det er på Babyverden nettsiden, så det er nok maaange som deltar. Det pleier å være veldig mange fine premier. :)

Ja. Det er 24 konkurranser. Men det er ikke her på forumet, det er på Babyverden nettsiden, så det er nok maaange som deltar. Det pleier å være veldig mange fine premier. :)
Okei :) Lov og prøve seg da :D Kan hende vi får en fin desember konkurranse her inne og?

Jeg prøver og sikre meg :p Blir fryktelig engasjert når jeg skal klare noe, hihi! Pluss at jeg skal bort noen dager denne mnd så må bli ferdig med 1200 så jeg heller bare kan ligge og ruge på topp30 :p

Hihi.. Ja, det er ikke dumt å starte hardt ut når man kan. :) Jeg har ekstra tid disse hverdagene, men det blir nok vanskeligere fra neste uke igjen. Jeg har som mål å holde meg under 25. plass. For å føle meg litt trygg. Så jeg kan godt ramle en del nedover de neste ukene, men må passe på.

1200 innlegg klarer du uten at du trenger å tenke på det. :p

Hihi.. Ja, det er ikke dumt å starte hardt ut når man kan. :) Jeg har ekstra tid disse hverdagene, men det blir nok vanskeligere fra neste uke igjen. Jeg har som mål å holde meg under 25. plass. For å føle meg litt trygg. Så jeg kan godt ramle en del nedover de neste ukene, men må passe på.

1200 innlegg klarer du uten at du trenger å tenke på det. :p
Og nå er formen min helt grei om dagen så da orker jeg og sitte her litt mer og! Plutselig går det nedover :p

Greit og føle seg trygg ja. Tror egentlig ikke det blir noe problem jeg :)

Tror også det er umulig å si hvordan dette går etter bare to dager.
Det går kanskje an å danne seg et lite bilde, en aning etter 2 uker, men ikke før.
La oss nå ikke ta sorgen på forskudd.
Vi alle ligger over med unntak av Sara som vi får skravlet opp når hun får tid

Jeg føler meg ganske trygg på at jeg skal klare topp 30, jeg har en del tid i oktober. Sara får vi med når hun ikke er så sliten, kanskje når tr pakker sammen og hun jakter på EL. Morsommere med BV da. :) Alle klarer vi det om vi bare fortsetter som nå. Det blir bra.

Back
Topp