Kanskje i kveld, men vi får se. Travle tider gir lite skravling. Og jeg er så sliiiiiten!
Huff. Du kan jo ta noen skikkelige skravlekvelder når du ikke er så sliten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje i kveld, men vi får se. Travle tider gir lite skravling. Og jeg er så sliiiiiten!
Tusen takk, så flink du er![]()
Men 33 stk som ligger forbi dagens mål... hmm
Lager du lister på alt mulig?Veldig glad i lister.![]()
Bare 2 måneder til detVi vil jo det. Fine premier videre også. Snart er det jo BV julekalender også.![]()
Hvordan fungerer den? En som vinner hver dag?Vi vil jo det. Fine premier videre også. Snart er det jo BV julekalender også.![]()
Jeg prøver og sikre megDessuten Twinkle, alle på topp 10 listen ligger veldig godt i rute. Du har jo omtrent 3 ganger dagens mål. Det betyr at du har gjort unna omtrent 1/3 allerede. Alle som har dobbelt av kravet ligger langt unna faresonen tenker jeg. Da må de skravle veldig lite for å bli tatt igjen. Du må tross alt bli tatt igjen av 21 personer før du er ute av topp-konkurransen.
Tror også det er umulig å si hvordan dette går etter bare to dager.Vi får vente og se.
God morgenGodmorgen!ææh, 3 timer til oul
![]()
Hvordan fungerer den? En som vinner hver dag?![]()
Godmorgen!ææh, 3 timer til oul
![]()
Godmorgen!ææh, 3 timer til oul
![]()
OkeiJa. Det er 24 konkurranser. Men det er ikke her på forumet, det er på Babyverden nettsiden, så det er nok maaange som deltar. Det pleier å være veldig mange fine premier.![]()
Jeg prøver og sikre megBlir fryktelig engasjert når jeg skal klare noe, hihi! Pluss at jeg skal bort noen dager denne mnd så må bli ferdig med 1200 så jeg heller bare kan ligge og ruge på topp30
![]()
God morgen! Her startet dagen 05:50God morgen.
I dag startet dag kl 05:25 her i huset
Og nå er formen min helt grei om dagen så da orker jeg og sitte her litt mer og! Plutselig går det nedoverHihi.. Ja, det er ikke dumt å starte hardt ut når man kan.Jeg har ekstra tid disse hverdagene, men det blir nok vanskeligere fra neste uke igjen. Jeg har som mål å holde meg under 25. plass. For å føle meg litt trygg. Så jeg kan godt ramle en del nedover de neste ukene, men må passe på.
1200 innlegg klarer du uten at du trenger å tenke på det.![]()
Tror også det er umulig å si hvordan dette går etter bare to dager.
Det går kanskje an å danne seg et lite bilde, en aning etter 2 uker, men ikke før.
La oss nå ikke ta sorgen på forskudd.
Vi alle ligger over med unntak av Sara som vi får skravlet opp når hun får tid