Felles skravle 2015

Har du prøvd og gjøre det på bildene du selv har lagt ut?

Det innlegget du siterte meg på her var hvordan du gjør det i nettleseren, ikke på app. Der blir det helt det samme om det er dine eller andres bilder. :)

Last edited:
Det innlegget du siterte meg på her var hvordan du gjør det i nettleseren, ikke på app. Der blir det helt det samme om det er dine eller andres bilder. :)
Ja, fikk det endelig til :D

Hva er planene deres i dag? Jeg skal bare male stua :)

Enig, så mye annet de kan bruke pengene på :)
Ja, herlighet- her ligger syke og eldre på gangen på sykehjemmene, det er norske tiggere på gata (tenker ikke på de rumenske organiserte), det er barn som lever under fattigdomsgrensa og et barnevern som kunne trenge opprustning. Vi har det alt i alt godt her altså, men det blir for meg helt sykt å bruke så mye penger på OL når ikke alt på stell her hjemme.

Ja, herlighet- her ligger syke og eldre på gangen på sykehjemmene, det er norske tiggere på gata (tenker ikke på de rumenske organiserte), det er barn som lever under fattigdomsgrensa og et barnevern som kunne trenge opprustning. Vi har det alt i alt godt her altså, men det blir for meg helt sykt å bruke så mye penger på OL når ikke alt på stell her hjemme.
Hva gjør du her?? Jeg var så sikker på du var i fødsel i går :p

Oppdatert 05:59

1. Kengu: 369
3. Lovebelly: 279
7. Huleboer!: 198
9. Lykkeliten: 178
11. Twinkle: 172
13. Mars2015: 130
16. Liisjja: 112
17. trinebeth: 107
23. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 84
24. ninhursag: 82
25. Sara: 76
26. Plomme: 69

30. plassen har 58
100. plassen har 16

Når denne dagen er over har det gått 6 % av oktober, tilsvarende 77 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 24 øverste på listen allerede forbi dagens mål.

I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.

Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200. :)

Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.
Får jeg være med? *blunke med lange vipper*

Hva gjør du her?? Jeg var så sikker på du var i fødsel i går :p
Ha ha ingen fødsel! 5 dager til termin- still fat! ^^ Epleskrott har fått da!

Jeg hørte det her! Så herlig :D Blir snart din tur og :)
Jada, jeg er ikke redd for det, ungen må jo ut! Kan ikke se sånn ut i hele evigheten ^^ Legene gjør noe før den tid!

"Bare" male stua ja... Etter jobb skal jeg BARE ligge på sofaen og strikke.
Jeg hadde håpet å få bakt boller.. Har prøvd noen dager nå :P Må en tur på legehuset også, det er så tiltak! Kjøre bil og greier :P

Jeg hadde håpet å få bakt boller.. Har prøvd noen dager nå :P Må en tur på legehuset også, det er så tiltak! Kjøre bil og greier :P
Kjøp bolledeig på 123 :D

Back
Topp