God nattevakt!Da blir det stille her inne. :/ men hadde ikke regnet med så mye liv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God nattevakt!Da blir det stille her inne. :/ men hadde ikke regnet med så mye liv![]()
Takk takk... blir helt sikkert greit. Får skru på tven så jeg får litt liv herGod nattevakt!
God nattNå sniker jeg meg ut herfraNatta
![]()
Det er kanskje greit ja, eller finne noen andre å skravle med her inneTakk takk... blir helt sikkert greit. Får skru på tven så jeg får litt liv her![]()
Er ikke så mange inne. Og tlf blir fort tom for strøm. Er litt på skravletråden på fs også. Men ikke mye liv der heller. Orker ikke sømfare hele bv etter livDet er kanskje greit ja, eller finne noen andre å skravle med her inne
I natt såikke til vanlig, men de trengte folk og jeg trenger pengene.
Har bok og en vott som må strikkes. Så timene går nok fort.Win-win! Jeg er så trøtt at det ville vært det samme når jeg jobba.
Håper du har nok å gjøre. Synes det er verst når man må anstrenge seg for å finne på noe.
Har bok og en vott som må strikkes. Så timene går nok fort.
Det går greit med en natt i blandt. Skal passe på at det ikke blir en venstrevott tilPass på trøtt-strikk! Jeg endte med to venstrevotter, så da måtte det bli to høyre også.
Synes det høres tungt ut! Kanskje særlig fordi kaffeinntaket må begrenses![]()
Det går greit med en natt i blandt. Skal passe på at det ikke blir en venstrevott tilgidder ikke strikke 2 par...
Ja det er ikke så dumt. Blir julegave her også når jeg er ferdigGadd ikke jeg heller egentlig. Mye mønster så kunne ikke bare trikse med å flytte tommel. Men er straks ferdig og da har jeg en ekstra julegave![]()
Ja det er ikke så dumt. Blir julegave her også når jeg er ferdigGadd ikke jeg heller egentlig. Mye mønster så kunne ikke bare trikse med å flytte tommel. Men er straks ferdig og da har jeg en ekstra julegave![]()
Den der er genial.Denne har ikke jeg, men en venn som også er dårlig til å vanne. Den blomstrer hvert 3. år, og resten av tiden er den som en grønn plante. Fredslilje heter den. Grunnen til at den bare blomstrer hvert 3. år hos henne er nok lite vanning.
![]()
Her sliter jeg med å holde meg våken. Ca 1 t igjen til jeg kan gå hjem.Nei skal bare stå opp da, vært våken siden kl 5. Får ikke sove![]()
God morgen. Tidlig dere er oppeGod morgen
Det skjønner jeg!Her sliter jeg med å holde meg våken. Ca 1 t igjen til jeg kan gå hjem.
Har fått lest 15 små kapitler i natt daDet skjønner jeg!