Felles skravle 2015

Det er kanskje greit ja, eller finne noen andre å skravle med her inne
Er ikke så mange inne. Og tlf blir fort tom for strøm. Er litt på skravletråden på fs også. Men ikke mye liv der heller. Orker ikke sømfare hele bv etter liv :D

I natt så ;) ikke til vanlig, men de trengte folk og jeg trenger pengene.

Win-win! Jeg er så trøtt at det ville vært det samme når jeg jobba.

Håper du har nok å gjøre. Synes det er verst når man må anstrenge seg for å finne på noe.

Har bok og en vott som må strikkes. Så timene går nok fort.

Pass på trøtt-strikk! Jeg endte med to venstrevotter, så da måtte det bli to høyre også.

Synes det høres tungt ut! Kanskje særlig fordi kaffeinntaket må begrenses :p

Pass på trøtt-strikk! Jeg endte med to venstrevotter, så da måtte det bli to høyre også.

Synes det høres tungt ut! Kanskje særlig fordi kaffeinntaket må begrenses :p
Det går greit med en natt i blandt. Skal passe på at det ikke blir en venstrevott til :D gidder ikke strikke 2 par...

Det går greit med en natt i blandt. Skal passe på at det ikke blir en venstrevott til :D gidder ikke strikke 2 par...

Gadd ikke jeg heller egentlig. Mye mønster så kunne ikke bare trikse med å flytte tommel. Men er straks ferdig og da har jeg en ekstra julegave ;)

Denne har ikke jeg, men en venn som også er dårlig til å vanne. Den blomstrer hvert 3. år, og resten av tiden er den som en grønn plante. Fredslilje heter den. Grunnen til at den bare blomstrer hvert 3. år hos henne er nok lite vanning. :p

getimage.aspx
Den der er genial.

Sier fra selv når den trenger vann, da henger den med hodet. Gi den vann, alt vel etter en halvtime.

Vi har en på jobb, i selvvanningspotte. Den sier fra når vi må fylle den

Oppdatert 05:59

1. Kengu: 369
3. Lovebelly: 279
7. Huleboer!: 198
9. Lykkeliten: 178
11. Twinkle: 172
13. Mars2015: 130
16. Liisjja: 112
17. trinebeth: 107
23. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 84
24. ninhursag: 82
25. Sara: 76
26. Plomme: 69

30. plassen har 58
100. plassen har 16

Når denne dagen er over har det gått 6 % av oktober, tilsvarende 77 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 24 øverste på listen allerede forbi dagens mål.

I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.

Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200. :)

Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.

Back
Topp