Han kunne valgt seg selvStakkars, han får kjørt seg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han kunne valgt seg selvStakkars, han får kjørt seg!
Ja det trengs. Har bare 50 % fast så er avhengig av å ta litt ekstraEkstra penger fint å få
Må sjekke, har ikke tellingenMange innlegg igjen nå da?![]()
Blir fort noen daMå sjekke, har ikke tellingen![]()
Skjønner der, har bare 50% selv, blir ikke rik av detJa det trengs. Har bare 50 % fast så er avhengig av å ta litt ekstra
Ja, i grunn! Men kanskje han var lat han Daniel?Han kunne valgt seg selv![]()
Har ikke sett farmen enda i år. Er det noe som skjer?Ja, i grunn! Men kanskje han var lat han Daniel?
Han er svakest, men han burde jo spare den svake til senereJa, i grunn! Men kanskje han var lat han Daniel?
Ja de kommer godt medPenger er kjekt å få![]()
Du må nesten bare se detHar ikke sett farmen enda i år. Er det noe som skjer?
Nok til at jeg kan finne senga nåBlir fort noen da![]()
Ja, men han er jo ikke den smartesteHan er svakest, men han burde jo spare den svake til senere
Nei blir nok ikke rik med 100 heller i denne jobben. Men det er bedre enn 50 hihi.. har full uke denne uka. Greit å jobbe litt ekstra så blir det fort opp mot 100Skjønner der, har bare 50% selv, blir ikke rik av det
Jeg også skal legge meg strax, nattaNå sniker jeg meg ut herfraNatta
![]()
Du får ha god natt daNok til at jeg kan finne senga nå![]()
Ja det tror jeg på, kunne ønske jeg haddemulighet til mer jeg ogsåNei blir nok ikke rik med 100 heller i denne jobben. Men det er bedre enn 50 hihi.. har full uke denne uka. Greit å jobbe litt ekstra så blir det fort opp mot 100
Da blir det stille her inne. :/ men hadde ikke regnet med så mye livJeg også skal legge meg strax, natta![]()
Natta , sov godt og drøm søttNå sniker jeg meg ut herfraNatta
![]()
Det skal vi nok få til)Du får ha god natt daså får vi skravles i morgen når jeg våkner
![]()
Mangel på folk og mye overtid på de faste så blir det fort litt ekstra på oss andreJa det tror jeg på, kunne ønske jeg haddemulighet til mer jeg også