Snart er du med vettuTrur neppe jeg er med på den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart er du med vettuTrur neppe jeg er med på den![]()
Jo flere herfra, jo bedreDet er jeg og![]()
Hihi... usunt med nattevakter daHusk at jeg ikke har barn og hatt altfor mange rolige nattevakterJeg blir lett revet med
![]()
Hihi... usunt med nattevakter da![]()
Det klikker for meg med det profilbilde greieneprøver og skifte igjen og se hva som kommer opp da. Vil ha bort ul bilde
Får fremdeles opo stork her men siteres med ul bilde. Men kan være bare til megDet klikker for meg med det profilbilde greieneprøver og skifte igjen og se hva som kommer opp da. Vil ha bort ul bilde
Veldig mye rare greier ja! Får håpe de greier og ordne oppDet nye kommer ikke opp på app'en? Noen får opp de gamle bildene sine og noen får opp bare sitt eget bilde, men jeg tror ingen får de nye bildene folk har når man quoter. Hvis det er det du tenker på.Rare greier etter vårens oppdatering.
Da kommer jeg nok på listen jaÅjoda, det er du sikkert. 100. plassen hadde 8 innlegg kl. 17:33.
Nei, det er her og selvom jeg nå byttet til nytt storkebilde så da burde jo det gamle storkebilde kom opp på quote. Men, menFår fremdeles opo stork her men siteres med ul bilde. Men kan være bare til meg![]()
Går helt fint å gå natt, bare det er litt som skjer. Blir fort litt tid på tlf og lese litt eller strikkes litt på nattTror jeg ikke jeg hadde klart
Derfor la vær å bytte bildeDet nye kommer ikke opp på app'en? Noen får opp de gamle bildene sine og noen får opp bare sitt eget bilde, men jeg tror ingen får de nye bildene folk har når man quoter. Hvis det er det du tenker på.Rare greier etter vårens oppdatering.
Det stemmer nok! Tiden vil vise![]()
Ja viktig å få med seg denSnart finne senga mi tenker jeg, må bare få med siste oppdatering
Skal aldri noen gang bytte bilde igjenDerfor la vær å bytte bildehaha
Jeg skal ikke prøve 100 idagSkulle ønske jeg hadde klart 100 i dag, men det vil jeg ikke![]()
Haha det skal jeg huske påSkal aldri noen gang bytte bilde igjen
Slik får jeg det oppSkal aldri noen gang bytte bilde igjen
Tror fremdeles jeg hadde hatt problemer med detGår helt fint å gå natt, bare det er litt som skjer. Blir fort litt tid på tlf og lese litt eller strikkes litt på natt![]()
Ja, det synes jeg du skalHaha det skal jeg huske på![]()