Felles skravle 2015

Det klikker for meg med det profilbilde greiene :p prøver og skifte igjen og se hva som kommer opp da. Vil ha bort ul bilde

Det nye kommer ikke opp på app'en? Noen får opp de gamle bildene sine og noen får opp bare sitt eget bilde, men jeg tror ingen får de nye bildene folk har når man quoter. Hvis det er det du tenker på. :p Rare greier etter vårens oppdatering.

Det nye kommer ikke opp på app'en? Noen får opp de gamle bildene sine og noen får opp bare sitt eget bilde, men jeg tror ingen får de nye bildene folk har når man quoter. Hvis det er det du tenker på. :p Rare greier etter vårens oppdatering.
Veldig mye rare greier ja! Får håpe de greier og ordne opp ;)

Får fremdeles opo stork her men siteres med ul bilde. Men kan være bare til meg :)
Nei, det er her og selvom jeg nå byttet til nytt storkebilde så da burde jo det gamle storkebilde kom opp på quote. Men, men

Derfor la vær å bytte bilde :p haha

Back
Topp