Skulle ønske jeg hadde klart 100 i dag, men det vil jeg ikke![]()
Mangler du mye?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle ønske jeg hadde klart 100 i dag, men det vil jeg ikke![]()
Ja tror ikke det er for alle. Noen netter går bra, men mange i strekk tror jeg blir tungt.Tror fremdeles jeg hadde hatt problemer med det
Tror fremdeles jeg hadde hatt problemer med det
Skal aldri noen gang bytte bilde igjen
Samme herJeg er ikke skapt for nattevakter nei. Da sover jeg. Og trives best sånn
Kjenner det igjen på nick og daTror det hadde blitt full forvirring om jeg hadde gjort det
Har fått inntrykk av at det kjenner meg bare igjen på profilbildet...
Jeg skal ikke prøve 100 idag![]()
Derfor la vær å bytte bildehaha
Snart blir det deg ogJeg har litt for mye "padding" for å kunne kjenne det utvendig enda
Er bildene jeg kjenner igjen kjappestTror det hadde blitt full forvirring om jeg hadde gjort det
Mangler du mye?
Tror det hadde blitt full forvirring om jeg hadde gjort det
er vel naturlig å ønske å sove på nattJeg er ikke skapt for nattevakter nei. Da sover jeg. Og trives best sånn
Ja. Det virker som alle vi som var her før oppdateringen fortsatt får opp de bildene folk hadde i begynnelsen av mars rett og slett.
Det er veldig deilig og begynne bra!Syns det er greit med en god start på måneden..
Kjenner det igjen på nick og da![]()
Samme herJeg tror jeg blir forvirret selv også om jeg bytter profilbildet mitt. Kjenner jo igjen meg selv på mitt bilde.![]()
Bare dere som sitter på app'en
Samme herom jeg skulle byttet så vet jeg ikke til hva
Er bildene jeg kjenner igjen kjappest