Felles skravle 2015

Oj, såpass! Ja klarer nok å holde meg på dette nivået. Begynner å kjenne igen en ti-talls personer innen nå så har vel brukt en del tid her den siste uka :p

Du får se hvordan du ligger an om 4-5 dager. Akkurat nå er det så tidlig at 1 innlegg kan skille 20 plasser på listen. :p

Du får se hvordan du ligger an om 4-5 dager. Akkurat nå er det så tidlig at 1 innlegg kan skille 20 plasser på listen. :p

Hehe. Når superskeavlerne kommer hjem fra jobb om litt raser jeg vel ned på lista. Men god tidlig motivasjon iallfall!

Hehe. Når superskeavlerne kommer hjem fra jobb om litt raser jeg vel ned på lista. Men god tidlig motivasjon iallfall!
Jeg skravlet omtrent ikke noe i september men lå allikevel på topp100 :)

Nja. Du raser ikke ned fra din plass pga superskravlerne. Det var bare 15 stk som fikk 2000 innlegg i september. Så plassering under 40 er trygt og fritt for superskravlerne. Jeg mente heller det at du bare hadde 9 innlegg på oppdateringen. Og da er det fortsatt for tidlig og si hvor mange innlegg i snitt du må ha per dag for å holde deg rundt 60. plass - siden alle foreløpig har såpass få innlegg. :)

Ja, for oss som ønsker det, men det er jo noen premier på resten av listen og. :)

Jeg har som mål å holde meg på 25. eller høyere, så det ikke blir masete på slutten dersom det er flere enn 30. som har 1200 innlegg.
Får ha samme mål jeg. Blir mye skrvling denne uken sideen jeg har ferie

Back
Topp