Felles skravle 2015

Ja, skal ikke så veldig mye til de første dagene for å komme med på listen. 100. plassen har 5 innlegg. :)
Kommer seg vel etterhvert :) Sniker du på jobb i dag eller er du hjemme?

Men nå er det bare å holde på plassene over 30 ;)

Ja, for oss som ønsker det, men det er jo noen premier på resten av listen og. :)

Jeg har som mål å holde meg på 25. eller høyere, så det ikke blir masete på slutten dersom det er flere enn 30. som har 1200 innlegg.

Lykke til begge to!
Er du gravid eller håper du på en spire? Du skal se du henger med :) om det ikke blir blandt topp 30 så kan det jo bli blandt topp 100. Mange fine premier å være med i trekkingen på der også. Du får henge deg på skravlingen her og andre steder så skal du se du plutselig nærmer deg 1200 du også ;)

Kommer seg vel etterhvert :) Sniker du på jobb i dag eller er du hjemme?

Jeg skal lese noe etterpå, men det er lite jobb den uka her. Høstferie. :)

Ikke alltid man skal tukle så mye med ting men det må vel til :p

Det er greit at de tukler, men det er irriterende at tilbakemeldinger om feil etter oppdatering blir fulgt så lite opp.

Ja, for oss som ønsker det, men det er jo noen premier på resten av listen og. :)

Jeg har som mål å holde meg på 25. eller høyere, så det ikke blir masete på slutten dersom det er flere enn 30. som har 1200 innlegg.
Ja det kan være greit å ligge litt over. Ja mange fine premier. Blir morro å se hvem som vinner i morgen også :) har ett lite håp om nabbyen her :D men har blitt glad uansett hva :)

Ja det kan være greit å ligge litt over. Ja mange fine premier. Blir morro å se hvem som vinner i morgen også :) har ett lite håp om nabbyen her :D men har blitt glad uansett hva :)

Håper som vanlig at vi får vinnere her i "vår" tråd. :)

Er du gravid eller håper du på en spire? Du skal se du henger med :) om det ikke blir blandt topp 30 så kan det jo bli blandt topp 100. Mange fine premier å være med i trekkingen på der også. Du får henge deg på skravlingen her og andre steder så skal du se du plutselig nærmer deg 1200 du også ;)

Er gravid :) skummelt å bare skrive det, hehe. Vi får se. Titter innom her når jeg har pauser i arbeidsdagen så kanskje.

Skal du være med? :)
Regner med det, ja. Trenger nesten ikke å gjøre innsats for å nå 1200... Om det tar helt av for å holde seg på topp 30 må jeg se ann. Jeg skravler ikke mange tusen innlegg for å ligge der...

Regner med det, ja. Trenger nesten ikke å gjøre innsats for å nå 1200... Om det tar helt av for å holde seg på topp 30 må jeg se ann. Jeg skravler ikke mange tusen innlegg for å ligge der...
Nei, det gjør ikke jeg heller. Håper virkelig ikke det blir fullt kaos og at ingen jukser :D

Back
Topp