Kommer seg vel etterhvertJa, skal ikke så veldig mye til de første dagene for å komme med på listen. 100. plassen har 5 innlegg.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer seg vel etterhvertJa, skal ikke så veldig mye til de første dagene for å komme med på listen. 100. plassen har 5 innlegg.![]()
Lykke til begge to!
Men nå er det bare å holde på plassene over 30![]()
Er du gravid eller håper du på en spire? Du skal se du henger medLykke til begge to!
Kommer seg vel etterhvertSniker du på jobb i dag eller er du hjemme?
Ikke alltid man skal tukle så mye med ting men det må vel til![]()
Så deilig daJeg skal lese noe etterpå, men det er lite jobb den uka her. Høstferie.![]()
Ja, det er jeg enig i!!Det er greit at de tukler, men det er irriterende at tilbakemeldinger om feil etter oppdatering blir fulgt så lite opp.
Ja det kan være greit å ligge litt over. Ja mange fine premier. Blir morro å se hvem som vinner i morgen ogsåJa, for oss som ønsker det, men det er jo noen premier på resten av listen og.
Jeg har som mål å holde meg på 25. eller høyere, så det ikke blir masete på slutten dersom det er flere enn 30. som har 1200 innlegg.
Så deilig da![]()
Ja det kan være greit å ligge litt over. Ja mange fine premier. Blir morro å se hvem som vinner i morgen ogsåhar ett lite håp om nabbyen her
men har blitt glad uansett hva
![]()
Var det kontorjobb du hadde?Ja, veldig deilig.Jeg har ikke helt ferie altså, men siden jeg jobber fleksibelt så har jeg mye færre oppgaver.
Det håper jeg ogHåper som vanlig at vi får vinnere her i "vår" tråd.![]()
Er du gravid eller håper du på en spire? Du skal se du henger medom det ikke blir blandt topp 30 så kan det jo bli blandt topp 100. Mange fine premier å være med i trekkingen på der også. Du får henge deg på skravlingen her og andre steder så skal du se du plutselig nærmer deg 1200 du også
![]()
Du er på plass 62.Kan vinne premier du og, om du holder deg der.
![]()
Ja, virkeligJeg begynner også ser vi hvordan det gårMange fine premier altså
![]()
Skal du være med?Ja, virkelig![]()
Regner med det, ja. Trenger nesten ikke å gjøre innsats for å nå 1200... Om det tar helt av for å holde seg på topp 30 må jeg se ann. Jeg skravler ikke mange tusen innlegg for å ligge der...Skal du være med?![]()
Nei, det gjør ikke jeg heller. Håper virkelig ikke det blir fullt kaos og at ingen jukserRegner med det, ja. Trenger nesten ikke å gjøre innsats for å nå 1200... Om det tar helt av for å holde seg på topp 30 må jeg se ann. Jeg skravler ikke mange tusen innlegg for å ligge der...
Helt enig. Tror egentlig det blir litt som før.. Kanskje litt flere er med nå, men det gjenstår å se.Nei, det gjør ikke jeg heller. Håper virkelig ikke det blir fullt kaos og at ingen jukser![]()