Ja, men det blir spennendeHelt enig. Tror egentlig det blir litt som før.. Kanskje litt flere er med nå, men det gjenstår å se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men det blir spennendeHelt enig. Tror egentlig det blir litt som før.. Kanskje litt flere er med nå, men det gjenstår å se.
Var det kontorjobb du hadde?
Det håper jeg ogJeg ønsker meg en stor premie
Oj, såpass! Ja klarer nok å holde meg på dette nivået. Begynner å kjenne igen en ti-talls personer innen nå så har vel brukt en del tid her den siste uka![]()
Okei, litt av hvert altsåBåde og, mye kontor. Men også en del pasienter.![]()
Synes vi alle skulle fått men det går jo ikkeDet synes jeg at du skal få!![]()
Okei, litt av hvert altsåJeg tror du er sykepleier
![]()
Synes vi alle skulle fått men det går jo ikke![]()
Er du lege?Nope. Det er jeg ikke.![]()
Psykolog? Fysioterapeut? Kiropraktor?Nope. Det er jeg ikke.![]()
Haha, stakkars LykkelitenPsykolog? Fysioterapeut? Kiropraktor?![]()
Du får se hvordan du ligger an om 4-5 dager. Akkurat nå er det så tidlig at 1 innlegg kan skille 20 plasser på listen.![]()
Jeg skravlet omtrent ikke noe i september men lå allikevel på topp100Hehe. Når superskeavlerne kommer hjem fra jobb om litt raser jeg vel ned på lista. Men god tidlig motivasjon iallfall!
Hehe. Når superskeavlerne kommer hjem fra jobb om litt raser jeg vel ned på lista. Men god tidlig motivasjon iallfall!
Er du lege?![]()
Psykolog? Fysioterapeut? Kiropraktor?![]()
Hemmelighetsfulle LykkelitenJeg kommer ikke til å si hva jeg er.![]()
Hvordan går det med formen din? Funker hestekuren![]()
Får ha samme mål jeg. Blir mye skrvling denne uken sideen jeg har ferieJa, for oss som ønsker det, men det er jo noen premier på resten av listen og.
Jeg har som mål å holde meg på 25. eller høyere, så det ikke blir masete på slutten dersom det er flere enn 30. som har 1200 innlegg.
Det håper jeg ogsåHåper som vanlig at vi får vinnere her i "vår" tråd.![]()
Lykke tilJeg begynner også ser vi hvordan det gårMange fine premier altså
![]()