Jeg skjønner ikke hvordan dere greier det! Har ikke tenkt å prøve engang!
Det er lett når det er mye aktivitet her. Da kan man få 100 innlegg på én time.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skjønner ikke hvordan dere greier det! Har ikke tenkt å prøve engang!
men det må vi jo greie... jeg hadde nesten det denne mnd, og jeg har vært sløv![]()
det syns jeg også i starten, men syns de er flinke til å inkludere i samtaler. har bare vært her siden slutten av mai selv. hender jo det kan bli litt interne samtaler, men er alltid flere inne og prater om annetDet er sant! Godt virkemiddel som setter i gang gode "bieffekter". Synes det er deilig med forumet så jeg ikke gleder meg ihjel med å skulle fortelle omverden den store nyheten. Men 1200 eller 2000 innlegg eller hva det er er like usannsynlig for min del. Litt annerledes når man har vært her en stund og kjenner mange sikkert! Merker jo på tonen at mange har kjent hverandre hjemme. Som å oppdage et nytt samfunn.
Det er sant! Godt virkemiddel som setter i gang gode "bieffekter". Synes det er deilig med forumet så jeg ikke gleder meg ihjel med å skulle fortelle omverden den store nyheten. Men 1200 eller 2000 innlegg eller hva det er er like usannsynlig for min del. Litt annerledes når man har vært her en stund og kjenner mange sikkert! Merker jo på tonen at mange har kjent hverandre hjemme. Som å oppdage et nytt samfunn.
hihi... hadde skravlepause den siste ukenJeg fikk 1200 i september og jeg hadde skravlepause.![]()
Såpass jaJeg fikk 1200 i september og jeg hadde skravlepause.![]()
Æææ når hvem som helst qouter hvem som helst så kommer mitt avtar bilde oppBlir helt forvirra!
OkeiDet er flere som har den feilen. Det har vært rapportert på teknisk flere ganger etter oppdatering i våres. Det virker som det er mange problemer etter den store oppdateringen, og vi får jo ingen svar om hva de gjør med det.
Såpass ja![]()
hihi... hadde skravlepause den siste ukendet kan jeg ikke denne mnd om jeg vil være blandt topp 30
![]()
Det kan fort bli noen innlegg på uke trådene på på fs og daJa. Haha..Var vel innom og hilste på her et par ganger, men stort sett på FS og ikke skravletråder.![]()
Heh, mente 1200/30, men egentlig 1xxx/20-25 jaLitt ekstra innlegg ja. Greit å være sikker. Jeg kommer til å forsøke å holde meg på topp 25.
Oppdatert 09:25
2. Lovebelly: 49
69. Lykkeliten: 4
82. Sara: 3
Ikke inne på listen enda:
Twinkle
trinebeth
Når denne dagen er over har det gått 3 % av oktober, tilsvarende 39 av 1200 innlegg.
I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.
Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200.
Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.
Det kan fort bli noen innlegg på uke trådene på på fs og da![]()
Skal du være med på skravlingen i oktober?Plutselig er jeg her![]()
Heh, mente 1200/30, men egentlig 1xxx/20-25 ja