Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt Lykkeliten har lovet oss å lage listerGod morgen jenterklare for dn ny skravle måned ? Nå blir det fort kniving om å holde seg innen topp 30
![]()
Haha, jeg styrer unna stua når barbie er på herOg gjett hvilken sang jeg har fått på hjerna.... "julen er min beste høytid, den perfekte høytid" temasangen fra Barbie - et juleeventyr.
Hurra...
Så bra! Godt noen gidderGodt Lykkeliten har lovet oss å lage lister
God morgenGod morgen![]()
Hei på deg. Det var lenge sidenGod morgen![]()
Flinke lykkeliten!Godt Lykkeliten har lovet oss å lage lister
blir nok flere som kjemper denne mnd vil jeg tro.God morgen jenterklare for dn ny skravle måned ? Nå blir det fort kniving om å holde seg innen topp 30
![]()
så bra.Godt Lykkeliten har lovet oss å lage lister
HahaOg gjett hvilken sang jeg har fått på hjerna.... "julen er min beste høytid, den perfekte høytid" temasangen fra Barbie - et juleeventyr.
Hurra...
Så bra! Godt noen gidder![]()
Og gjett hvilken sang jeg har fått på hjerna.... "julen er min beste høytid, den perfekte høytid" temasangen fra Barbie - et juleeventyr.
Hurra...
Godt Lykkeliten har lovet oss å lage lister
blir nok flere som kjemper denne mnd vil jeg tro.
planer for dagen?
Blir kjempespennendeDet blir nok hvert fall 30 stykker.Og likevel er det større vinnersjanse enn det har vært på topp i det siste, siden det er hele 3 premier og!
![]()
Bare avslapping med ungene som har høstferieblir nok flere som kjemper denne mnd vil jeg tro.
planer for dagen?
Fine premier ja!Jepp. Mange fine premier nå! Da blir det lister.