godt med ferie. har nettopp hatt 1 uke. så nå har jeg full ukeBare avslapping med ungene som har høstferieeldste er med svigers til Sverige en tur nå
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
godt med ferie. har nettopp hatt 1 uke. så nå har jeg full ukeBare avslapping med ungene som har høstferieeldste er med svigers til Sverige en tur nå
![]()
ja, men det var så mye fint å konkurrere om så da må man nok henge med. var det ikke stelleveske over 2000 i oktober, eller er det øya mine som ikke fungerer helt?Det blir nok hvert fall 30 stykker.Og likevel er det større vinnersjanse enn det har vært på topp i det siste, siden det er hele 3 premier og!
![]()
Stelleveske, voksipose og stol trekkes blandt topp 30 med over 1200 poengja, men det var så mye fint å konkurrere om så da må man nok henge med. var det ikke stelleveske over 2000 i oktober, eller er det øya mine som ikke fungerer helt?![]()
Ikke sikkert det blir fullt 30stk. Alle må ha over 1200 innlegg OG ligge blandt topp 30Det blir nok hvert fall 30 stykker.Og likevel er det større vinnersjanse enn det har vært på topp i det siste, siden det er hele 3 premier og!
![]()
men det må vi jo greie... jeg hadde nesten det denne mnd, og jeg har vært sløvStelleveske, voksipose og stol trekkes blandt topp 30 med over 1200 poeng![]()
ja jeg lå på nr 24 denne mnd og jeg hadde nesten det. men det kommer jo flere bak meg som også ikke har detIkke sikkert det blir fullt 30stk. Alle må ha over 1200 innlegg OG ligge blandt topp 30![]()
Mitt mål er 1300/30 jaGod morgen! Det er oktober!
Jeg lager lister ja. Kan dere ikke bare si ifra om dere vil være med på lista mi i oktober? Uansett om målet er topp 30/1200 eller bare topp 100.![]()
ja jeg lå på nr 24 denne mnd og jeg hadde nesten det. men det kommer jo flere bak meg som også ikke har detmen tror nok de våkner til denne mnd
![]()
Godt å ha deg med!Jepp. Mange fine premier nå! Da blir det lister.
Plutselig er jeg herHei på deg. Det var lenge siden![]()
det er koselig å sitte her å prate, når det er mye aktivitet kommer innleggene fort, trenger ikke prøve så hardtJeg skjønner ikke hvordan dere greier det! Har ikke tenkt å prøve engang!
samme herJeg vil forresten være med på lista! Vet ikke helt hva jeg prøver på men jeg vil være der![]()
Ja, det synes jeg ogsåsamme herer jo kjekt å vite hvordan man ligger ann
![]()
men de har vel ikke begynt med oppdateringer enda.. starter kanskje ikke før etter trekkingen?Ja, det synes jeg også![]()
Det er jeg faktisk litt usikker på? Vi er jo i oktober så første oppdatering kommer helt sikkert i dag tenker jegmen de har vel ikke begynt med oppdateringer enda.. starter kanskje ikke før etter trekkingen?
Det er jeg faktisk litt usikker på? Vi er jo i oktober så første oppdatering kommer helt sikkert i dag tenker jeg![]()
vi satser på det. trekkingen er i morgenDet er jeg faktisk litt usikker på? Vi er jo i oktober så første oppdatering kommer helt sikkert i dag tenker jeg![]()
det er koselig å sitte her å prate, når det er mye aktivitet kommer innleggene fort, trenger ikke prøve så hardt![]()
Ikke sikkert det blir fullt 30stk. Alle må ha over 1200 innlegg OG ligge blandt topp 30![]()
Mitt mål er 1300/30 ja