Good morningGod morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Good morningGod morgen
Den er fin, da.
Min er heller ikke så dum.
Hadde tatt imot hvilken som helst jegJeg synes de ser veldig fine ut alle sammen.![]()
Litt koselig ogsåHuff, hører det regner ute i dag og!høst for fult
Hadde tatt imot hvilken som helst jeg![]()
Jeg sitter badevakt...Jeg håpet noen andre skulle skravle litt på formiddagen, men den gang ei. Jaja. Da får jeg vel sette i gang med husarbeidet allikevel da.Ha en fin søndag!
![]()
![]()
![]()
For dere på app (her uten bevegelse):
Vis vedlegget 80141
Jeg våknet av at jeg måtte på do.Godt det er søndag da, ingen som skal på jobb, skole eller bhgEr det vindværet som holder dere våkne?
Sorry, jeg sovna igjen i ni tida, som vanligJeg håpet noen andre skulle skravle litt på formiddagen, men den gang ei. Jaja. Da får jeg vel sette i gang med husarbeidet allikevel da.Ha en fin søndag!
![]()
![]()
![]()
For dere på app (her uten bevegelse):
Vis vedlegget 80141
Her er også frokosten inntatt med masse te.God formiddag! Her er frokost inntatt sammen med X antall kopper te, og nå sitter jeg og ser ut på ruskeværet.
Hva er deres planer for dagen?
Da er te lurt! Er du forkjølet?Her er også frokosten inntatt med masse te.
Mine planer for dagen er å prøve å bli frisk til i morgen
Veldig enkeltDet har jeg ikke smakt, hvordan lager du den?
HeiiHEI!!!!!!!
Deg har jeg ikke sett på lenge.
Hvordan går det med deg?
Elsker indisk mat, og lager det med ujevne mellomrom![]()
Denne oppskriften stjeler jegVeldig enkelt2 dl yoghurt naturell, 2 ferske mango, 3-4 ss melis og 6-8 stk isbiter.
Bruk en blender og start med å knuse isbitene grovt (spar eventuelt 2 isbiter til å ha hele i drikken til slutt). Tilsett yoghurt og mango (enten mango pulp eller ferske mangobiter). Kjør såvidt sammen til alt er godt blandet (du må bruke blenderen littegrann lenger om du bruker fersk mango). Smak til med melis til du får ønsket søthet på drikken din. Det bør prøves![]()
Da er te lurt! Er du forkjølet?
Elsker detDenne oppskriften stjeler jegHar smakt mango lassi før, men aldri laget selv. Det er supergodt!