Felles skravle 2015

Hadde tatt imot hvilken som helst jeg ;)

Ja, jeg og. Eller, det er ikke helt sant. Det er noen av fargene jeg ikke liker. Heldigvis er det fine farger som er premie her hver gang. :)

Borte! La ut feil sted. :p

Last edited:
Jeg håpet noen andre skulle skravle litt på formiddagen, men den gang ei. Jaja. Da får jeg vel sette i gang med husarbeidet allikevel da. :p Ha en fin søndag! :)

smiley-chores003 :smiley-chores004 :smiley-chores011 :smiley-chores020

For dere på app (her uten bevegelse):
upload_2014-9-28_9-56-42.png

Jeg håpet noen andre skulle skravle litt på formiddagen, men den gang ei. Jaja. Da får jeg vel sette i gang med husarbeidet allikevel da. :p Ha en fin søndag! :)

Vis vedlegget 80141
Jeg sitter badevakt...

Har vasket hår på ungene, så nå bader de. Da er en av oss på badet. Jeg tok meg av vask av hår og unger mannen vasker opp. Fin fordeling

Godt det er søndag da, ingen som skal på jobb, skole eller bhg :) Er det vindværet som holder dere våkne?
Jeg våknet av at jeg måtte på do.
Det samme gjorde frøkna og mannen.
Fikk heldigvis sovet litt til etterpå

Å så digg, eg sovna saman med frøkna, og me sov i 1 time og 40 minutt. Det gjer ho aldri. Måtte vere fordi mamma var trøtt og me var aleine heime:D

Vis vedlegget 80141
Sorry, jeg sovna igjen i ni tida, som vanlig :P

God formiddag! Her er frokost inntatt sammen med X antall kopper te, og nå sitter jeg og ser ut på ruskeværet.

Hva er deres planer for dagen?

Det har jeg ikke smakt, hvordan lager du den?
Veldig enkelt :) 2 dl yoghurt naturell, 2 ferske mango, 3-4 ss melis og 6-8 stk isbiter.

Bruk en blender og start med å knuse isbitene grovt (spar eventuelt 2 isbiter til å ha hele i drikken til slutt). Tilsett yoghurt og mango (enten mango pulp eller ferske mangobiter). Kjør såvidt sammen til alt er godt blandet (du må bruke blenderen littegrann lenger om du bruker fersk mango). Smak til med melis til du får ønsket søthet på drikken din. Det bør prøves :D

Veldig enkelt :) 2 dl yoghurt naturell, 2 ferske mango, 3-4 ss melis og 6-8 stk isbiter.

Bruk en blender og start med å knuse isbitene grovt (spar eventuelt 2 isbiter til å ha hele i drikken til slutt). Tilsett yoghurt og mango (enten mango pulp eller ferske mangobiter). Kjør såvidt sammen til alt er godt blandet (du må bruke blenderen littegrann lenger om du bruker fersk mango). Smak til med melis til du får ønsket søthet på drikken din. Det bør prøves :D
Denne oppskriften stjeler jeg ;) Har smakt mango lassi før, men aldri laget selv. Det er supergodt!

Denne oppskriften stjeler jeg ;) Har smakt mango lassi før, men aldri laget selv. Det er supergodt!
Elsker det :D Kylling tandori, nan brød og mango lassi :D

Back
Topp