Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ikke akkuratKjekt dåer du klar?
![]()
Ha ha ha!!Ikke for å være rasistisk eller noe, men tror jeg hadde fått mareritt om å være alene i drosje på vei til føden, måtte stoppe lange E6 fordi babyen var på vei ut og eneste hjelpen man har er en drosje-sjåfør som snakker dårlig norsk og stinker av ukjente kryddertyper
Ikke snakk om jeg ville ha tatt av meg på underlivet for han...
** Den lukten syns jeg er plagsom på samme måte som at flere av dem syns vi stinke melk.
He he får gjort unna litt innlegg da ^^Da er det selskap, så jeg er stuck på lekeland i noen timer, virker det som.
Kan nok skravle en del
Ha ha ha!!![]()
Nå har jeg henta meg ny stelleveske på posthuset!Og når jeg kom yr og glad inn fra postkassa så jeg at jeg hadde fått mail! Idag har de jeg kjøpte den av for et par dager siden 20% på alle stellevesker!! Kødder du med meg?!
Hehe ja, men nå har jeg svigerinne og venner i umiddelbar nærhet om krisa inntrefferSeriøst, jeg ville faktisk vært virkelig redd for akkurat det..
Hatet det når mannen måtte på jobb når det nærmet seg de forrige gangene.
Storksak OliviaMen det kunne du ikke vite da.
Bilde??
Storksak Olivia![]()
Så irriterende at bildene mine kommer feil vei!!
Ja, er veldig fornøyd altså!Lekker!!!
Ja, også så god plass!Fin veske det!
Ja, er veldig fornøyd altså!![]()
Ikke jeg heller, også har jeg ønsket meg en sidenStorksak har generelt sett veldig mange fine vesker.
Hadde ikke hørt om det merket får jeg så dem på konkurransen her
Ja, også så god plass!Den ser liten syns jeg, men jeg har putta oppi hentesett, to skift, tre gulpekluter og tre bleier (i str 1 da riktignok) og det fortsatt god plass til mye mer!