Mm ja vi så på, men gravidhuet mitt husker ikkeMen fikk du med deg kven som gikk vidare på onsdag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mm ja vi så på, men gravidhuet mitt husker ikkeMen fikk du med deg kven som gikk vidare på onsdag?
Var det ho stille og forsiktige men som er fantastisk flink til å synge? Som sang skyscraper på audition?Mm ja vi så på, men gravidhuet mitt husker ikkeJesper og ei jente
![]()
Nei uff! Ho måtte jo gå videreFår ikke quote, men nei det var ikke huHu sang Let it go, og jeg grein
Ha ha syns den passet så til henne!
Nei, sjekka nå, det var Stine og JesperNei uff! Ho måtte jo gå videre![]()
Kva med Jeki då? Ho sunnmøringen?
Oh no! Eg håpte på Jeki og ho stilleNei, sjekka nå, det var Stine og JesperStine var helt sinnsykt godt!
Men syns det var veldig mange gode på onsdag. Gikk berre glipp av avstemminga.Nei, sjekka nå, det var Stine og JesperStine var helt sinnsykt godt!
Sov godt![]()
Sov godt! ^^
Ja det var mange gode, det er veldig mange gode i år!Men syns det var veldig mange gode på onsdag. Gikk berre glipp av avstemminga.
Høres kjent ut ^^ He heDere og!Tok litt tid før jeg fikk logget helt ut. Natta
Det er det. Og då er det synd å sjå dei ryke ut!Ja det var mange gode, det er veldig mange gode i år!
Er egentlig veldig god idé ja. Sov godtSer noen her har en veldig god ide, legge seg...
Natta