Ja. Ser den. For gammel.![]()
Jepp,for gammel.
Det er vondt å tenke på den kinakøen, for den hadde jeg altså planer om at vi skulle inn i, i 2009.
At vi ikke gikk den veien, det er ikke så vondt. Men tanken på de som står i den køen.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Ser den. For gammel.![]()
Ja. Det er det her og egentlig, men jeg hadde tenkt til å prøve å lage hjemmelagde energibarer. Tror ikke jeg har nok energi til å lage det i kveld, ironisk nok.![]()
Jeg har ikke energi til annet enn å spise det snopet min mann så festlig kalte smuglersnop (for det hørtes mer gøy ut enn "kjøpt-helt-lovlig-på-taxfree-snop") og kreve litt mer drikke enn 1/3 glass solo, og nå planlegger jeg å legge meg
Det blåser. og regner. Veldig.
Ute i bilen ligger en pose med ALT fra bhg av klær. Inkl et par våte regnvotter. Det er ikke aktuelt å hente den i kveld. I morgen, når jeg likevel må ut. Men ikke nå. Det er heftig vær, altså!
Jepp,for gammel.
Det er vondt å tenke på den kinakøen, for den hadde jeg altså planer om at vi skulle inn i, i 2009.
At vi ikke gikk den veien, det er ikke så vondt. Men tanken på de som står i den køen.....
Hei hei! Noen som ser på idol?![]()
Ryggen krangler litt og jeg begynner å bli sliten av disse kynnerne og tøyse- rieneNei. Hvordan er formen din?
Eg ser påHei hei! Noen som ser på idol?![]()
Noen favoritter i kveld? Han eldste broren er bra kjekk ^^Eg ser på![]()
Ryggen krangler litt og jeg begynner å bli sliten av disse kynnerne og tøyse- rieneMen utover det kan jeg ikke klage! For hver dag som går er jeg en dag nærmere mamma- drømmen
![]()
1/3 glass Solo hørtes veldig nøye ut ja. Altså, under 1 dl, eller er det store glass?
Ja, jeg har hørt rykter om været "der borte hos dere". Her hos oss blåste det litt istad, men nå har det roet seg ned. Det regner ikke (enda, skal vel komme hit og). Det blåste såpass at det var lurt å gå gjennom hagemøblene en runde for å se at ingen stod utsatt til, men ellers er det vel greit. Noen ganger velter søppelbøttene våre ute, jeg har lyst til å bygge sånne "skjul" rundt dem. Så jeg slipper at de velter om høsten.
Om en uke skal jeg til jordmor igjen, men legen vil ikke se meg før jeg evnt er på overtid. Så ingen umiddelbar kontroll neiNæsj. Det er alltid lov å klage.![]()
Skal du inn på noen kontroll igjen snart da?
Det forstår jeg godt at gjør vondt. Man lever seg jo inn i planene fremover også når man prøver, på et vis. Det blir jo ganske reelt at man på sett og vis er på vei mot noe mer dersom hvis om atte også videre.
Heldigvis står du ikke i den køen, men har to nydelige i sengene sine som sover godt og er klare for helg med mammaen og pappaen sin.
Det var et stort glass, for all del,men resten av flaska, ikke stort mer enn en dl i alle fall, sikkert ikke det heller. så jeg fikk et helt glass med saft.
Her borte hos oss har vi årets første høststorm, med massive mengder regn, og noe torden.
Vi har satt inn hagemøbler og demontert trampolina. Vinden er vridd fra sørvest tilgasnke rent vestlig nå, og da tar det godt, langt innover landet. Vi bor jo på kysten, og har stue mot vest, med fore store vinduer og dør. Det merkes at det blåser der ute, ja.
Jeg er veldig spent på det vesle plastdrivhuset mitt. Det burde vært tatt ned, men sesongen er jo ikke over, det står masse tomater inni der! Jeg er meget betengt på å bygge ekte drivhus, slik planen min er. Det må tåle en storm. Eller rettere sagt, det må tåle et par stormer før sesongen i drift er omme, også må det tåle flere stormer på vinteren, men da har jeg jo planer om å vintersikre det.
Opp i sterk storm er det meldt i natt. Sterk storm er hakket før orkan. Det er heftig vær det, altså!
(yr sier dog pene 10-12 meter pr sekund på time for time for her som vi bor. Det blåser definitivt mer enn det, ja.)
Det er eg einig i! Men mine to favorittar er Tilla og ChinookNoen favoritter i kveld? Han eldste broren er bra kjekk ^^
Om en uke skal jeg til jordmor igjen, men legen vil ikke se meg før jeg evnt er på overtid. Så ingen umiddelbar kontroll nei
Ja, vi er heldige,vi er utrolig heldige.
To herlige unger som sover sengene sine. Yngste var bekymret for om hun kunne få sove når det skulle tordne. Saken er at det blåser såpass at vi vel egentlig ikke hører alle tordenskrallene...
Og rommet deres i kjelleren er egentlig greit beskyttet mot vind-bråk, vinduet er mot sør, det blåser bare rett forbi,ikke som de store stuevinduene som står rett på vinden...
Men mannen min er trøtt.
Trøttere enn meg!
JEG slet med "åhh, så trøtt, jeg vil legge meg" klokken 13.30... Men det kom seg da
Min mann... han gikk og la seg nå. Kan jeg ta med mobilen hans fra lading når jeg kommer?
Jeg gidder ikke sitte her alene, så jeg går og legger meg. Vi snakkes i morgen.
Plastdrivhus i storm ja. Det kan bli spennende, håper det går bra. Fikk du drivhus i bursdagsgave forresten?
Resten av flaska, da forstår jeg. Synes 1 dl Solo var vel sånn sparsommelig på fredags-kvelden.
Da merker man at det blåser ja. Jeg synes det holder med de høststormene vi har her jeg, og det er færre og vanligvis mildere enn det dere har. Noen "ordentlige" runder får vi jo, men ikke mye.