Takk, kan jo håpeJeg tror du kommer inn før det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, kan jo håpeJeg tror du kommer inn før det!
Natta og sov godtNei, nå må jeg lage kveldsmat og legge meg. Natta jenter!![]()
God nattLeggetid her også
Vi får skravles en annen gang
God natt til deg ogÅ der nådde jeg det runde tallet jeg skulle nå i dag så da kan jeg logge av med god samvittighet. Måtte bare få de siste 5 innleggene først
Hvor mye har du nå, da?Å der nådde jeg det runde tallet jeg skulle nå i dag så da kan jeg logge av med god samvittighet. Måtte bare få de siste 5 innleggene først
Og jeg som bare trodde du var blitt sterkt inspirert av filmen "2001: En rom-odyse."Skjedde noe med tellingen min, så det ble en for myeVis vedlegget 79802
Ser jeg mangler 236 innlegg.
Håper jeg får litt hjelp til å klare det selv om flere og flere av dere er over..
helgene er kanskje den tiden jeg skravler minst.Det er jo helg jo, du klarer lett et snitt på 47 innlegg om dagen da, kanskje dobbelt så mye så slipper du hverdagene etter helgen.![]()
Oi, den feilen er jeg skikkelig glad for at jeg ikke har!
Vel, det ER fredag og da er det vel helg etter kl 12 er det ikke.God morgen! Jeg har fortsatt lyst på kakao, så det kan hende at jeg må ha en kopp i kveld.![]()
Nei men alt før det vil jo ds bli positivt. Er lei nedturer nå..
helgene er kanskje den tiden jeg skravler minst.
Da er det familien som gjelder.
Men klarer man å få det tempoet som var i går kveld går ting fort.
Vel, det ER fredag og da er det vel helg etter kl 12 er det ikke.
Og da blir det vel lov![]()
Jeg drakk kakao i går. Det var skikkelig godt!God morgen! Jeg har fortsatt lyst på kakao, så det kan hende at jeg må ha en kopp i kveld.![]()
Hmmm, nå fikk jeg også lyst på.Jeg drakk kakao i går. Det var skikkelig godt!![]()