Felles skravle 2015

Å der nådde jeg det runde tallet jeg skulle nå i dag så da kan jeg logge av med god samvittighet. Måtte bare få de siste 5 innleggene først

Å der nådde jeg det runde tallet jeg skulle nå i dag så da kan jeg logge av med god samvittighet. Måtte bare få de siste 5 innleggene først
Hvor mye har du nå, da?

Ser jeg mangler 236 innlegg.
Håper jeg får litt hjelp til å klare det selv om flere og flere av dere er over..

God morgen! Jeg har fortsatt lyst på kakao, så det kan hende at jeg må ha en kopp i kveld. :p

Oi, den feilen er jeg skikkelig glad for at jeg ikke har!

Ja, det er utrolig slitsomt. Dersom dere quoter meg ser jeg heller ikke min tekst og må gjette hva dere quoter (eller trykke "vis original" og så trykke "rediger" på originalen, for teksten er jo der... Innlegg uten signatur synes da, så det er noe feil bare med innlegg med signatur. Og dersom jeg legger ut bilder så synes teksten over bildet og selve bildet, men tekst under bildet er usynlig. Så jeg har sluttet med signatur på mobilen. :p

God morgen! I dag er en sånn dag jeg gjerne kunne ha tenkt meg å ligge en time eller to lenger under dynen. Kaldt, regn og grått vær ute :(

Back
Topp