Jeg vet ikke helt hva jeg mangler, men jeg er vel såpass nær at jeg ikke kan gi meg, så vi får skravle sammen...Ser jeg mangler 236 innlegg.
Håper jeg får litt hjelp til å klare det selv om flere og flere av dere er over..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke helt hva jeg mangler, men jeg er vel såpass nær at jeg ikke kan gi meg, så vi får skravle sammen...Ser jeg mangler 236 innlegg.
Håper jeg får litt hjelp til å klare det selv om flere og flere av dere er over..
Jeg tok kakao til frokost på jobb...God morgen! Jeg har fortsatt lyst på kakao, så det kan hende at jeg må ha en kopp i kveld.![]()
Vi har Regia Express og vannkoker...Hmmm, nå fikk jeg også lyst på.
Har slik drikke automat med blant annet varm sjokolade her på jobben...
Veldig, veldig vått.God morgen! I dag er en sånn dag jeg gjerne kunne ha tenkt meg å ligge en time eller to lenger under dynen. Kaldt, regn og grått vær ute![]()
Signatur på mobil, eller signatur pc som skaper krøll?Ja, det er utrolig slitsomt. Dersom dere quoter meg ser jeg heller ikke min tekst og må gjette hva dere quoter (eller trykke "vis original" og så trykke "rediger" på originalen, for teksten er jo der... Innlegg uten signatur synes da, så det er noe feil bare med innlegg med signatur. Og dersom jeg legger ut bilder så synes teksten over bildet og selve bildet, men tekst under bildet er usynlig. Så jeg har sluttet med signatur på mobilen.![]()
Etter forrige oppdatering manglet du 301 innleggJeg vet ikke helt hva jeg mangler, men jeg er vel såpass nær at jeg ikke kan gi meg, så vi får skravle sammen...
HihiTrodde the reef var i Australia, jeg, men det er kanskje *litt* langt for en helg tur![]()
Var nok den jeg tenkte på jaHihiMeinte kanskje Great Barrier Reef då
![]()
Dit har eg lystVar nok den jeg tenkte på ja
Skal du ta det på en helg blir det 21 timer på fly, 2-4 timer på stedet og 21 timer på fly igjenDit har eg lystMen kanskje ein litt lenger tur enn ein helgetur ja
![]()
Ehh, veit ikkje heilt egSkal du ta det på en helg blir det 21 timer på fly, 2-4 timer på stedet og 21 timer på fly igjen
Tror du får en time i India på veien ogsåEhh, veit ikkje heilt egIkkje sååå glad i å flyge, at eg kunne flydd 42 timar i løpet av 46
![]()
Jamen då er det greittTror du får en time i India på veien også![]()
Skal vel la seg gjøreEtter forrige oppdatering manglet du 301 innlegg
Heia degSkal vel la seg gjøre
Huff! Nå ble jeg nesten usikker på om jeg skulle quote deg. Har jo signatur i tillegg! Håper teknisk får orden på problemene snart. Vi kan jo ikke ha det slik.
Det høyres heilt merkelig ut heile det opplegget ditt.. hehe... Høyres ut som nokon tullar med deg nesten.. Kan jo ikkje vere sånn!Hahaha... Det skulle jeg jo IKKE ha sagt høyt. Nå har det fungert i flere uker, og i dag morges, men nå kan jeg ikke se innleggene mine igjen. ÆSJ!
Edit: Eller. Jeg kan ikke se svaret mitt til Huleboer rett over, men dette kan jeg se. Hva skjer nå a? Jeg har jo ikke signatur lenger. Kan jeg ikke se hvis jeg quoter noen da. Hmmm..
Signatur på mobil, eller signatur pc som skaper krøll?

Det høyres heilt merkelig ut heile det opplegget ditt.. hehe... Høyres ut som nokon tullar med deg nesten.. Kan jo ikkje vere sånn!