Felles skravle 2015

God morgen! Jeg har fortsatt lyst på kakao, så det kan hende at jeg må ha en kopp i kveld. :p
Jeg tok kakao til frokost på jobb...

Så dro jeg hjem for å ta ned trampoline og sikre hagemøbler. Mannen måtte ta et møte på telefon/pc-en underveis, jeg fortsatte med det jeg klarte selv, nå må vi ta duken av trampolina og bære parasollen ned i garasjen når han er ferdig, så tar jeg på meg tørre klær og drar tilbake på jobb. Hvor jeg meget mulig syns jeg fortjener kakao i løpet av dagen...

God morgen! I dag er en sånn dag jeg gjerne kunne ha tenkt meg å ligge en time eller to lenger under dynen. Kaldt, regn og grått vær ute :(
Veldig, veldig vått.

Hilsen hun som snart skal ut og ta siste del av trampolina...

Ja, det er utrolig slitsomt. Dersom dere quoter meg ser jeg heller ikke min tekst og må gjette hva dere quoter (eller trykke "vis original" og så trykke "rediger" på originalen, for teksten er jo der... Innlegg uten signatur synes da, så det er noe feil bare med innlegg med signatur. Og dersom jeg legger ut bilder så synes teksten over bildet og selve bildet, men tekst under bildet er usynlig. Så jeg har sluttet med signatur på mobilen. :p
Signatur på mobil, eller signatur pc som skaper krøll?

Jeg vet ikke helt hva jeg mangler, men jeg er vel såpass nær at jeg ikke kan gi meg, så vi får skravle sammen...
Etter forrige oppdatering manglet du 301 innlegg

Huff! Nå ble jeg nesten usikker på om jeg skulle quote deg. Har jo signatur i tillegg! Håper teknisk får orden på problemene snart. Vi kan jo ikke ha det slik.

Nei, det er bare i mine innlegg med min signatur på mobilen (* Taster på app på mobilen*). Så jeg har den ikke lenger på. Da ser jeg alle innlegg. Og jeg ser uansett innleggene mine fra PC og fra iPad (med signatur på iPad).

Og hvis jeg redigerer mine gamle innlegg og visker bort * Taster på app på mobilen * så kan jeg plutselig se dem. Utrolig rart.

Hahaha... Det skulle jeg jo IKKE ha sagt høyt. Nå har det fungert i flere uker, og i dag morges, men nå kan jeg ikke se innleggene mine igjen. ÆSJ!

Edit: Eller. Jeg kan ikke se svaret mitt til Huleboer rett over, men dette kan jeg se. Hva skjer nå a? Jeg har jo ikke signatur lenger. Kan jeg ikke se hvis jeg quoter noen da. Hmmm..

Hahaha... Det skulle jeg jo IKKE ha sagt høyt. Nå har det fungert i flere uker, og i dag morges, men nå kan jeg ikke se innleggene mine igjen. ÆSJ!

Edit: Eller. Jeg kan ikke se svaret mitt til Huleboer rett over, men dette kan jeg se. Hva skjer nå a? Jeg har jo ikke signatur lenger. Kan jeg ikke se hvis jeg quoter noen da. Hmmm..
Det høyres heilt merkelig ut heile det opplegget ditt.. hehe... Høyres ut som nokon tullar med deg nesten.. Kan jo ikkje vere sånn!

Signatur på mobil, eller signatur pc som skaper krøll?

Signaturen på mobilen.

Men nå vet jeg ikke lenger for nå er det første gang på noen uker at det skjer på nytt, og det er i innlegg uten signaturen min.

1411729271252.jpg

Jeg må teste med å skrive tekst under bildet nå, for jeg har alltid sett teksten jeg skriver over bilder.

Edit: Og når jeg quoter Sara så får jeg tydeligvis også se alt, hele innlegget. Hvorfor ser jeg ikke det jeg skrev til Huleboer da. :mad:

Edit 2: Er det rett og slett fordi jeg skrev * Taster på app på mobilen * i innlegget da jeg svarte huleboer? Er det noen magisk kode for at det skal bli usynlig.

Edit 3: Ja, det er det. Nå forsvant all teksten under bildet her og. Kan noen av dere andre skrive * Taster på app på mobilen * i et innlegg i appen deres og se om innlegget blir blankt? Det er viktig at det er mellomrom mellom * og ordene. Jeg har Android-app, kan hende at det bare er problem her (eller bare hos meg).

Last edited:
Det høyres heilt merkelig ut heile det opplegget ditt.. hehe... Høyres ut som nokon tullar med deg nesten.. Kan jo ikkje vere sånn!

Det er visst fordi jeg skrev signaturen min i innlegget mellom stjerner. Jeg må * teste *

Edit: WTF? Det forsvinner ikke når jeg skriver * teste *. Bare signaturen min som gjelder. Det er jo creepy nesten.

Back
Topp