Fin mnd det ogDet gikk ikke for min del
Jeg sikter på at hun får sen el av letrozol, og sikter rett på juli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin mnd det ogDet gikk ikke for min del
Det ble en lang dag i dag også. Var på norema og tegnet kjøkken, der ble det enda dyrere. 140 000 uten hvitevarer... Ææææ
Og???Ikke lørdag i dag![]()
Ehh, ja.... de også, faktisk.
Men, en å stå sammen med, så jeg ikke føler meg som et helt utskudd som "nei, jeg spiser ikke spekemat som gravid, selv om jeg har frosset den" og "jeg fullammer faktisk. Dvs at jeg ikke gir grøt til en unge på 3 mnd for at den skal sove om natta".
Får inderlig håpe nokon Ikkje erstatter fastlegen med genereltforumet....
Da spiser man ikke godteriOg???
Og???
Det gikk ikke for min del
Godt du tåler bilderas også.
Ja. Her håper jeg virkelig jeg får til amming, for jeg vil fullamme ja, og det blir ikke noe spekemat nei. Og redningsvest, bakovervendt bilsete og vaksineprogram og all annen galskap... Helt vilt blir det!
Da spiser man ikke godteri
Stakkars barnet ditt...
Kanskje greitt å høyre etter erfaringar, men kunne aldri slått meg til ro med noko herifra om eg ikkje følte det på meg sjølv... Men men, smak og behagLegen. Barnevernet. Helsesøster. Læreren. Rettsvesenet. Nei, disse vet jo ikke hva de snakker om, la oss nå heller høre hva de sier på forumet!
for all del, jeg HAR et forum hvor jeg forhører meg litt, f.eks før jeg ringe legen. Men da er det totalt annet "klientell" som svarer, kan man trygt si.
Godt du tåler bilderas også.
Ja. Her håper jeg virkelig jeg får til amming, for jeg vil fullamme ja, og det blir ikke noe spekemat nei. Og redningsvest, bakovervendt bilsete og vaksineprogram og all annen galskap... Helt vilt blir det!
Legen. Barnevernet. Helsesøster. Læreren. Rettsvesenet. Nei, disse vet jo ikke hva de snakker om, la oss nå heller høre hva de sier på forumet!
for all del, jeg HAR et forum hvor jeg forhører meg litt, f.eks før jeg ringe legen. Men da er det totalt annet "klientell" som svarer, kan man trygt si.

Trudde det var sånne ting som fleirtalet var einige om?
CrazyGodt du tåler bilderas også.
Jeg får uansett sen juni-termin om det ikke blir så sen EL at det faktisk blir juli, og da kan jeg like gjerne være på juli også.![]()
Det sier dem alle..
Fremdeles har ingen klart det uten å ha et kort liv
Og jeg skal egentlig ikke spise potetgull utenom helgene
Legen. Barnevernet. Helsesøster. Læreren. Rettsvesenet. Nei, disse vet jo ikke hva de snakker om, la oss nå heller høre hva de sier på forumet!