Haha, det er jo sant då. Men av og til så glimtar nokon til med noko fornuftig![]()
Det er en grunn til at jeg vil på terminforum sammen med Lykkeliten...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, det er jo sant då. Men av og til så glimtar nokon til med noko fornuftig![]()
Hehe. Denne tråden her der alle er fornuftige ja?Og noen ganger sniker vi fornuftige fra denne tråden oss inn dit og svarer litt![]()
Veldig mange skråsikre, som ikke ANER hva de snakker om, som gir råd med stor overbevisning.
De ekte levende barbie-jentene er jo det mest freaky av alt søppelet som har vært i nettavisene da. Det har jeg faktisk klikket meg inn på, for det er jo så sykt!
Altså. Å se sånn her ut på ordentlig ordentlig (etter 4 timer sminke eller hva det er hver morgen, men allikevel):
![]()
Det er en grunn til at jeg vil på terminforum sammen med Lykkeliten...
De ekte levende barbie-jentene er jo det mest freaky av alt søppelet som har vært i nettavisene da. Det har jeg faktisk klikket meg inn på, for det er jo så sykt!
Altså. Å se sånn her ut på ordentlig ordentlig (etter 4 timer sminke eller hva det er hver morgen, men allikevel):
![]()
Jeg tørr ikke engang å tenke på hvordan hun kommer til å se ut etter et par barne fødsler, eller når hun blir gammel![]()
en sånn artikkel har faktisk jeg også lest.
Det ER sykt.
Får inderlig håpe nokon Ikkje erstatter fastlegen med genereltforumet....Ja. Jeg synes det er skummelt, men det er like skummelt når den som spør virkelig har tenkt til å ta det "beste" eller "det flest svarer" som god fisk, i stedet for å gå til f.eks. fastlegen osv. Det er bekymringsfullt det og.
Hehe. Denne tråden her der alle er fornuftige ja?![]()
Hehe. Denne tråden her der alle er fornuftige ja?![]()
Får inderlig håpe nokon Ikkje erstatter fastlegen med genereltforumet....
Ikke lørdag i dagHvorfor fy?
Mannen hennes kjøpte den til henne når hun begynte å spotte.
Tenk hvor lei seg han vil bli dersom hun ikke vil spise den![]()
Juni -15 dokke har planar om?Det er en grunn til at jeg vil på terminforum sammen med Lykkeliten...
Ja, alle mine intelligente bilderas i dag.
Såpass altsånja, tja.... jo, dersom det er det der "alle sminke seg i stedet for å se så stygge ut" som er reprsentativt for avisene, så ja
slik jeg leser aviser, nei.
Og en god del holdinger som er utbredtpå "generell" og de fleste terminforum er såpass "ikke skarpeste kniven i skuffen" at jeg av og til blir litt skremt av at disser er mødre til både en og to og tre unger.
Hun kommer ikke til å bli gammel, hun har drukket av barbie-kilden.
Juni -15 dokke har planar om?![]()
Trudde det var sånne ting som fleirtalet var einige om?Ehh, ja.... de også, faktisk.
Men, en å stå sammen med, så jeg ikke føler meg som et helt utskudd som "nei, jeg spiser ikke spekemat som gravid, selv om jeg har frosset den" og "jeg fullammer faktisk. Dvs at jeg ikke gir grøt til en unge på 3 mnd for at den skal sove om natta".