Gjør det med engangJa, det er bare å melde meg til barnevernet og si ifra at jeg forventer EL neste uke, så de burde passe seg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør det med engangJa, det er bare å melde meg til barnevernet og si ifra at jeg forventer EL neste uke, så de burde passe seg.
du kan lage velkomstfest til meg![]()
Kanskje greitt å høyre etter erfaringar, men kunne aldri slått meg til ro med noko herifra om eg ikkje følte det på meg sjølv... Men men, smak og behag![]()
Gjør det med engang
Ikke med tantebesøk heller.
Ikke servere noe?
Du er jo grusom.. Jeg snudde min da han var 5..Tenke seg til.
Bakovervendt er det jo en del som får øynene opp for, men MANGE som ikke bedriver slik galskap.
Jeg er jo en freak. Jeg snudde eldstemann i sommer. Uka før skolestart.
Det var lurtHehe.. Jeg skal advare mannen, så han er forberedt på dette her.
Tenke seg til.
Bakovervendt er det jo en del som får øynene opp for, men MANGE som ikke bedriver slik galskap.
Jeg er jo en freak. Jeg snudde eldstemann i sommer. Uka før skolestart.
Signerer i grunn bare den her jeg.Herfra: Nei, ikke i det hele tatt,faktisk. Ville ikke spurt heller, på den måten jeg gjør der.
Derfra: Der følger jeg glatt rådet. Av to årsaker: en, de som kommer med fornuftige råd vet hva de snakker om og har en bakgrunn som gir dem troverdighet og to, felles for så godt som alle er at de anbefaler da å kontakte lege eller hva nå enn man spørr om.
Du er jo grusom.. Jeg snudde min da han var 5..
Men det finnes jo de som selv sier at de ikke er så opptatt av bilsikring da, for de skal jo ikke kræsje..
Haha, den har eg hørt før! "Kjører aldri så langt" eller "holde alltid fartsgrensa".Du er jo grusom.. Jeg snudde min da han var 5..
Men det finnes jo de som selv sier at de ikke er så opptatt av bilsikring da, for de skal jo ikke kræsje..
Du er jo grusom.. Jeg snudde min da han var 5..
Herfra: Nei, ikke i det hele tatt,faktisk. Ville ikke spurt heller, på den måten jeg gjør der.
Derfra: Der følger jeg glatt rådet. Av to årsaker: en, de som kommer med fornuftige råd vet hva de snakker om og har en bakgrunn som gir dem troverdighet og to, felles for så godt som alle er at de anbefaler da å kontakte lege eller hva nå enn man spørr om.
Ingenting er farlig før det skjer eit uhell...Det er ikke farlig å røyke heller, og verre å utsette ungen for stresset ved å slutte (kan være sant for NOEN. Men jevnt over er det ikke de som påberoper seg det...) Redningsvester er bare påbudt å ha i båten, ikke på, og det er jo ikke sant at vanlige bleier blir farlige på ungen om den faller uti. den skal ikke falle uti, og dessuten må den jo ha bleie...
Og det er ikke farlig å kjøre bil, vi lever jo!
Signerer i grunn bare den her jeg.
Jeg spør heller ikke om den type spørsmål her, mer sånne konkrete erfaringer andre har (f.eks. om farge på utflod ved bruk av Crinone osv). Det er jo ikke alltid gynekologen advarer om at man kan forvente grønn utflod. Utover det bruker jeg ikke BV til å finne ut av fornuftige ting.![]()
Haha, den har eg hørt før! "Kjører aldri så langt" eller "holde alltid fartsgrensa".
Nei, det er jo valgfritt. Jeg har planlagt å kræsje når barnet mitt er 4 år, så derfor må jeg bruke bakovervendt da.
Nja, røyking er vel egentlig farlig pr default?Ingenting er farlig før det skjer eit uhell...