Felles skravle 2015

du kan lage velkomstfest til meg :)

Jeg flytter ikke før tidlig UL, så vi kan flytte sammen, og lage vår egen gedigne innflytningsfest. ;)

Kanskje greitt å høyre etter erfaringar, men kunne aldri slått meg til ro med noko herifra om eg ikkje følte det på meg sjølv... Men men, smak og behag:)

Herfra: Nei, ikke i det hele tatt,faktisk. Ville ikke spurt heller, på den måten jeg gjør der.

Derfra: Der følger jeg glatt rådet. Av to årsaker: en, de som kommer med fornuftige råd vet hva de snakker om og har en bakgrunn som gir dem troverdighet og to, felles for så godt som alle er at de anbefaler da å kontakte lege eller hva nå enn man spørr om.

Tenke seg til.

Bakovervendt er det jo en del som får øynene opp for, men MANGE som ikke bedriver slik galskap.

Jeg er jo en freak. Jeg snudde eldstemann i sommer. Uka før skolestart.
Du er jo grusom.. Jeg snudde min da han var 5..
Men det finnes jo de som selv sier at de ikke er så opptatt av bilsikring da, for de skal jo ikke kræsje..

Tenke seg til.

Bakovervendt er det jo en del som får øynene opp for, men MANGE som ikke bedriver slik galskap.

Jeg er jo en freak. Jeg snudde eldstemann i sommer. Uka før skolestart.

Du er god. Vi må på juli!

Herfra: Nei, ikke i det hele tatt,faktisk. Ville ikke spurt heller, på den måten jeg gjør der.

Derfra: Der følger jeg glatt rådet. Av to årsaker: en, de som kommer med fornuftige råd vet hva de snakker om og har en bakgrunn som gir dem troverdighet og to, felles for så godt som alle er at de anbefaler da å kontakte lege eller hva nå enn man spørr om.
Signerer i grunn bare den her jeg.

Men det finnes jo de som selv sier at de ikke er så opptatt av bilsikring da, for de skal jo ikke kræsje..

Nei, det er jo valgfritt. Jeg har planlagt å kræsje når barnet mitt er 4 år, så derfor må jeg bruke bakovervendt da.

Haha, den har eg hørt før! "Kjører aldri så langt" eller "holde alltid fartsgrensa".

Det er ikke farlig å røyke heller, og verre å utsette ungen for stresset ved å slutte (kan være sant for NOEN. Men jevnt over er det ikke de som påberoper seg det...) Redningsvester er bare påbudt å ha i båten, ikke på, og det er jo ikke sant at vanlige bleier blir farlige på ungen om den faller uti. den skal ikke falle uti, og dessuten må den jo ha bleie...

Og det er ikke farlig å kjøre bil, vi lever jo!

Jeg spør heller ikke om den type spørsmål her, mer sånne konkrete erfaringer andre har (f.eks. om farge på utflod ved bruk av Crinone osv). Det er jo ikke alltid gynekologen advarer om at man kan forvente grønn utflod. Utover det bruker jeg ikke BV til å finne ut av fornuftige ting. :p

Det er ikke farlig å røyke heller, og verre å utsette ungen for stresset ved å slutte (kan være sant for NOEN. Men jevnt over er det ikke de som påberoper seg det...) Redningsvester er bare påbudt å ha i båten, ikke på, og det er jo ikke sant at vanlige bleier blir farlige på ungen om den faller uti. den skal ikke falle uti, og dessuten må den jo ha bleie...

Og det er ikke farlig å kjøre bil, vi lever jo!
Ingenting er farlig før det skjer eit uhell...

Signerer i grunn bare den her jeg.

Ja, for du vet hvor jeg snakker om. Stedet hvor man kan be om råd, få råd, og det er gode råd.

Ikke helt som generell... eller alle de terminforum jeg har vært innom

Jeg spør heller ikke om den type spørsmål her, mer sånne konkrete erfaringer andre har (f.eks. om farge på utflod ved bruk av Crinone osv). Det er jo ikke alltid gynekologen advarer om at man kan forvente grønn utflod. Utover det bruker jeg ikke BV til å finne ut av fornuftige ting. :p

Hehe, sånne ting kan jo være greit ja (slik spørr jeg DEG om jeg...)

Nei, det er jo valgfritt. Jeg har planlagt å kræsje når barnet mitt er 4 år, så derfor må jeg bruke bakovervendt da.

Vi får egentlig perfekt aldersforskjell mellom frøkna og Spirelille.
Når spirelille er stor nok til å komme ut av babybilsetet, vil frøkna ha fylt 4.
Dersom hun fortsetter å vokse som hun gjør nå, vil hun på det tidspunktet være stor nok til å gå direkte over i belte-stol og Spirelille kan få stolen hennes

Back
Topp