Felles skravle 2015

Bildegoogle bekrefter; Jeg KAN muligens ha sett ham før, men han er type "blond, sleik, klyse fra Bærum" som det går 16 av på dusinet, så om det er HAM jeg har sett eller en annen kan jeg ikke garantere.

Alle ting wikipedia listet opp at han har gjort og deltatt i, er ting jeg ikke ser. Også leser jeg ikke se&hør eller sladrepressen på nett. I det hele tatt er jeg ganske lite sosialt oppatert...

Tja. Han er nå en spesiell skrue han her da, og har liksom vært med på så mye mer etter Paradise. De fleste andre blir bare værende Paradise-navnet-sitt, mens han har jo blitt bare "Petter" på et vis. Men jeg skulle gjerne ikke visst hvem han er.

960x.jpg

News_001955_Other_001.jpeg

petter-tv2.jpg

MOBEN_9151_20090504_368757b.jpg

s90660_480x270.jpg

Ja, altså, jeg kan ikke si at jeg kjenner ham igjen, Og hadde definitivt ikek visst at han het petter som dere ikke hadde fått meg til å koble det mot skiløperen her i denne tråden

Tja. Han er nå en spesiell skrue han her da, og har liksom vært med på så mye mer etter Paradise. De fleste andre blir bare værende Paradise-navnet-sitt, mens han har jo blitt bare "Petter" på et vis. Men jeg skulle gjerne ikke visst hvem han er.

Da tenker jeg at jeg fiiiiiint kan fortsette å ikke vite hvem ham er

fortsatt, jeg kan gå på ham på gata og ikke vite at det er han. Det er helt greit for meg.

Hahaha..

Savnet meg ikke så mye allikevel?

Jeg har ikke savna deg

Jeg har savna å SKRAVLEskravle med deg, men jeg "snakker" jo med deg både her og både der til dagen, så jeg har ikke het abstinenser

De som SAVNER deg totalt må altså ha gått glipp av både din og min dagbok :)

Jeg har ikke savna deg

Jeg har savna å SKRAVLEskravle med deg, men jeg "snakker" jo med deg både her og både der til dagen, så jeg har ikke het abstinenser

De som SAVNER deg totalt må altså ha gått glipp av både din og min dagbok :)
Dere er så oppslukt av hverandre i de dagbøkene;)

Da tenker jeg at jeg fiiiiiint kan fortsette å ikke vite hvem ham er

fortsatt, jeg kan gå på ham på gata og ikke vite at det er han. Det er helt greit for meg.

Ja. Han var jo sammen med hun dama jeg la til bilde av nederst, og jeg tror det var TV2 som lagde en serie om de to. Altså, bare om deres parforhold og hverdag. Og da var de så populære at om sommeren var de i Vestfold, i sommerbyen Tønsberg og fikk betalt for å stikke innom alle utestedene bortover en halvtime eller noe på hvert sted. GALSKAP. Det synes jeg var drøyt. Var på byen med venninner da, det er jo faktisk en del år siden allerede. :p

Back
Topp