Felles skravle 2015

du klarte å skravle deg opp helt uten meg, altså?

Mange andre her også vet du, men hadde ikke vært galt å få enda flere heller

Sikkert ikke

Ser ut til å gå i masterchef? Det har jeg aldri sett, så de samtalene kan jeg ikke delta i
Eg såg mi første episode i dag:P Går vel stort sett i å håpe at Petter ryk ut :P

Mange andre her også vet du, men hadde ikke vært galt å få enda flere heller

Jeg blir med nå, om du vil skravle litt til

Sånn frem til mannen er ferdig i badet i alle fall, da er det sikkert snart natta, ettersom denne bikkja vår startet dagen uhorveligtidlig. Dog, han skal vel jobbe, så sove får han gjøre når han blir gammel...

Jeg blir med nå, om du vil skravle litt til

Sånn frem til mannen er ferdig i badet i alle fall, da er det sikkert snart natta, ettersom denne bikkja vår startet dagen uhorveligtidlig. Dog, han skal vel jobbe, så sove får han gjøre når han blir gammel...

Når er det den vekker dere om morgenen?

Petter Pilgård! :p han der klysa fra en eller annen reality... Paradise Hotel?

AAAAAAner ikke hvem dere snakket om, eneste "petter" jeg kom på var Northug, og han passet ikke heeeeeeeelt i beskrivelsene deres bestandig. (dog, ikke helbom alltid heller...)

Jeg har jo ikke sett reality, så de "stjernene" kjenner jeg ikke.

AAAAAAner ikke hvem dere snakket om, eneste "petter" jeg kom på var Northug, og han passet ikke heeeeeeeelt i beskrivelsene deres bestandig. (dog, ikke helbom alltid heller...)

Du er så god du!

Haha, Petter Northug er jo ganske klysete han og, så ikkje så veldig ulikt nei:P

Hei hei. :greet025

Du vet det nok om du ser et bilde, han dukker jo opp overalt!

Når er det den vekker dere om morgenen?

Normalt sett vekker mannen henne når han er ferdig på badet, kjapp lufting, medisin og mat, og så sover hun angivelig lykkelig videre mens vi er på jobb.

I dag.... fant hun ut at sove stille under trappa ikke var aktuelt etter fire!

Og skal man dømme etter graden av rastløshet og selskapsssyke i kveld, er det ting som tyder på at mannen kan få noen timer på sofaen i natt også (det var eneste måten få henne stille så vi fikk sove,, henne på plassen sin på stua og han ved siden av, på sofaen)

Jeg aner ikke hva som har slått henne

Back
Topp