Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
du klarte å skravle deg opp helt uten meg, altså?
Du har sikkert ikkje gått glipp av det heilt store![]()
Eg såg mi første episode i dagSikkert ikke
Ser ut til å gå i masterchef? Det har jeg aldri sett, så de samtalene kan jeg ikke delta i
Mange andre her også vet du, men hadde ikke vært galt å få enda flere heller
Eg såg mi første episode i dagGår vel stort sett i å håpe at Petter ryk ut
![]()
Petter Pilgård!Petter?
Jeg blir med nå, om du vil skravle litt til
Sånn frem til mannen er ferdig i badet i alle fall, da er det sikkert snart natta, ettersom denne bikkja vår startet dagen uhorveligtidlig. Dog, han skal vel jobbe, så sove får han gjøre når han blir gammel...
Første sesong om jeg ikke tar hel feil...Petter Pilgård!han der klysa fra en eller annen reality... Paradise Hotel?
Det kan sikkert stemme detFørste sesong om jeg ikke tar hel feil...
Petter Pilgård!han der klysa fra en eller annen reality... Paradise Hotel?
AAAAAAner ikke hvem dere snakket om, eneste "petter" jeg kom på var Northug, og han passet ikke heeeeeeeelt i beskrivelsene deres bestandig. (dog, ikke helbom alltid heller...)
Jeg har jo ikke sett reality, så de "stjernene" kjenner jeg ikke.
Haha, Petter Northug er jo ganske klysete han og, så ikkje så veldig ulikt neiAAAAAAner ikke hvem dere snakket om, eneste "petter" jeg kom på var Northug, og han passet ikke heeeeeeeelt i beskrivelsene deres bestandig. (dog, ikke helbom alltid heller...)

Det kan sikkert stemme detSåg aldri på det
![]()
Du vet det nok om du ser et bilde, han dukker jo opp overalt!AAAAAAner ikke hvem dere snakket om, eneste "petter" jeg kom på var Northug, og han passet ikke heeeeeeeelt i beskrivelsene deres bestandig. (dog, ikke helbom alltid heller...)
Når er det den vekker dere om morgenen?
Du er så god du!
Haha, Petter Northug er jo ganske klysete han og, så ikkje så veldig ulikt nei![]()