Felles skravle 2015

AAAAAAner ikke hvem dere snakket om, eneste "petter" jeg kom på var Northug, og han passet ikke heeeeeeeelt i beskrivelsene deres bestandig. (dog, ikke helbom alltid heller...)

Jeg har jo ikke sett reality, så de "stjernene" kjenner jeg ikke.

Har dessverre ikke klart å unngå han selv om jeg heller ikke ser slike ting

Kjekt å se deg!

Mannen stakk ut med noen venner. Så vips satt jeg her alene og var litt trøtt og sliten og tenkte at nææhh.. Husarbeidet kan vente til helgen, jeg tar BV!

Normalt sett vekker mannen henne når han er ferdig på badet, kjapp lufting, medisin og mat, og så sover hun angivelig lykkelig videre mens vi er på jobb.

I dag.... fant hun ut at sove stille under trappa ikke var aktuelt etter fire!

Og skal man dømme etter graden av rastløshet og selskapsssyke i kveld, er det ting som tyder på at mannen kan få noen timer på sofaen i natt også (det var eneste måten få henne stille så vi fikk sove,, henne på plassen sin på stua og han ved siden av, på sofaen)

Jeg aner ikke hva som har slått henne

Uff stakkars

Mannen stakk ut med noen venner. Så vips satt jeg her alene og var litt trøtt og sliten og tenkte at nææhh.. Husarbeidet kan vente til helgen, jeg tar BV!
Det hørtes jo ut som ei heilt grei prioritering på ein torsdag kveld :-)

Du har heilt sikkert sett han før! :)

Han har vel snart vært på alle TV-kanaler og alle radiokanaler, samt alle aviser og alle blader? Blææ.. Jeg ser heller ikke på Paradise, men Petter har jeg ikke klart å unngå.

Bildegoogle bekrefter; Jeg KAN muligens ha sett ham før, men han er type "blond, sleik, klyse fra Bærum" som det går 16 av på dusinet, så om det er HAM jeg har sett eller en annen kan jeg ikke garantere.

Alle ting wikipedia listet opp at han har gjort og deltatt i, er ting jeg ikke ser. Også leser jeg ikke se&hør eller sladrepressen på nett. I det hele tatt er jeg ganske lite sosialt oppatert...

fin plan!

Min ligger i badekaret etter dugnad etterfulgt av fotballtrening. Han spurte om jeg skulle jobbe lenge, jeg svarte "nei, i kveld gidder jeg ikke" :)

Han har vel snart vært på alle TV-kanaler og alle radiokanaler, samt alle aviser og alle blader? Blææ.. Jeg ser heller ikke på Paradise, men Petter har jeg ikke klart å unngå.

Jeg har i alle fall klart å unngå å oppdage at han heter Petter.

Back
Topp