Felles skravle 2015

Ute av senga.

Fy for ei natt.

Mannen har lagt på sofaen de siste par timene, for bikkja ville absolutt ikke sove under trappa mer, og ble bare stille når de to gikk opp.

TV2 Hjelper Deg kan vel ordne det meste? :)
Ja, syns bare det er unødvendig at man må gå til media for å få hjelp, det burde bare bli ordnet! Men det gjør det jo ikke, man ser jo stadig folk som ikke får det de har rett på.

God morgen!

Ute av senga.

Fy for ei natt.

Mannen har lagt på sofaen de siste par timene, for bikkja ville absolutt ikke sove under trappa mer, og ble bare stille når de to gikk opp.
Uff da, ikke godt med sånne netter. Jeg har sovet 4,5 time og klarte ikke ligger mer fordi ryggen verket så. Men jeg kan jo sove utover dagen, har ingen planer utenfor huset og bare meg selv å passe på :)

Ja, syns bare det er unødvendig at man må gå til media for å få hjelp, det burde bare bli ordnet! Men det gjør det jo ikke, man ser jo stadig folk som ikke får det de har rett på.
Unødvendig er det heilt klart. Men, likevel meir og meir nødvendig. Butikkar og selgarar tøyer grenser meir og meir. Dessverre:(

Hvordan går det med skravlingen jenter? Ser mange har kommet i mål nå :) mange igjen?
Mtp at mitt nye mål er å ligge på topp 100 så er jeg godt innafor! :D

Back
Topp