Felles skravle 2015

Ser på sinnasnekker'n :) Dere gjør i kveld da?

-Fra appen-

Jeg ser idol, som vanlig. Hun Stine var jo bare helt rå! Likte ikke selve sangen, men prestasjonen hennes var enestående. Hun nå jo bare gå videre.

Jeg ser idol, som vanlig. Hun Stine var jo bare helt rå! Likte ikke selve sangen, men prestasjonen hennes var enestående. Hun nå jo bare gå videre.
Ånei idol i kveld og? Gløymte det. Eller trudde semifinalene kun var fredagar...

Kom plutselig på at eg hadde lovt å gå på trening i dag eg. Så blei ein times hardkøyr:-)

Ånei idol i kveld og? Gløymte det. Eller trudde semifinalene kun var fredagar...
Arg, glemte hele idol jeg også. Vi tar opp da, men nå som det er stemming og live og greier så er det litt ekstra spennende liksom. Jaja, vi får se det i morgen, nå skal jeg prøve å være med på en litt lengre tur med bikkja. Veit ikke hvor lurt det er med tanke på bekkenet mitt, men blir sprø av å sitte inne :P Kanskje det hjelper og jeg kommer i fødsel? :P

Vrient det der, å skille gravid- symptomer og sykdom. Særlig for deg da, som vipper mot svangerskapsforgiftning.. Ikke ta noen sjanser!

Jeg er litt forkjølet (mannen har akkurat vært veldig forkjølet).
Men er ganske slapp og generelt ute av form, egentlig ganske diffust.
Bare slapp i hale kroppen, trøtt, svimmel, hodepine og så videre..

Jeg er litt forkjølet (mannen har akkurat vært veldig forkjølet).
Men er ganske slapp og generelt ute av form, egentlig ganske diffust.
Bare slapp i hale kroppen, trøtt, svimmel, hodepine og så videre..
Hodepine, trøtthet og svimmelhet samt kvalme er jo faretegn, men det vet du jo :) Når skal du på neste kontroll?

Ut på tur aldri sur! Lurer på om jeg finner en genser som passer..... Hum....

Arg, glemte hele idol jeg også. Vi tar opp da, men nå som det er stemming og live og greier så er det litt ekstra spennende liksom. Jaja, vi får se det i morgen, nå skal jeg prøve å være med på en litt lengre tur med bikkja. Veit ikke hvor lurt det er med tanke på bekkenet mitt, men blir sprø av å sitte inne :P Kanskje det hjelper og jeg kommer i fødsel? :P
Ja, eg må sjå det på sumo, men blir Ikkje heilt det samme når det ikkje er live:p jaja:)
Køyr på med lang tur, meget mulig ungen plutselig poppar ut:D

Back
Topp