Rekker ikke hjem til det i dag, ikke begynnelsen i alle fall :/
Uff da.
På jobb?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rekker ikke hjem til det i dag, ikke begynnelsen i alle fall :/
I stallen!Uff da.
På jobb?
I stallen!jobb var til 16 kun i dag heldigvis
![]()
Ser på Masterchef som vanlig, og sitter kjenner på formen.Ser på sinnasnekker'nDere gjør i kveld da?
-Fra appen-
Ånei idol i kveld og? Gløymte det. Eller trudde semifinalene kun var fredagar...Jeg ser idol, som vanlig. Hun Stine var jo bare helt rå! Likte ikke selve sangen, men prestasjonen hennes var enestående. Hun nå jo bare gå videre.
Jeg ser idol, som vanlig. Hun Stine var jo bare helt rå! Likte ikke selve sangen, men prestasjonen hennes var enestående. Hun nå jo bare gå videre.
Vrient det der, å skille gravid- symptomer og sykdom. Særlig for deg da, som vipper mot svangerskapsforgiftning.. Ikke ta noen sjanser!Ser på Masterchef som vanlig, og sitter kjenner på formen.
Er ikke helt frisk, men ikke sikker på om det er graviditeten eller at jeg er syk..
Hehe, hva med carina da? Ikke så fan av hun heller jeg...Jeg sitter bare og irriterer meg over at Petter går videre dag etter dag![]()
Arg, glemte hele idol jeg også. Vi tar opp da, men nå som det er stemming og live og greier så er det litt ekstra spennende liksom. Jaja, vi får se det i morgen, nå skal jeg prøve å være med på en litt lengre tur med bikkja. Veit ikke hvor lurt det er med tanke på bekkenet mitt, men blir sprø av å sitte inneÅnei idol i kveld og? Gløymte det. Eller trudde semifinalene kun var fredagar...
Deilig da! Flink du er!Kom plutselig på at eg hadde lovt å gå på trening i dag eg. Så blei ein times hardkøyr![]()
Vrient det der, å skille gravid- symptomer og sykdom. Særlig for deg da, som vipper mot svangerskapsforgiftning.. Ikke ta noen sjanser!
Hehe, hva med carina da? Ikke så fan av hun heller jeg...
Kom plutselig på at eg hadde lovt å gå på trening i dag eg. Så blei ein times hardkøyr![]()
Hodepine, trøtthet og svimmelhet samt kvalme er jo faretegn, men det vet du joJeg er litt forkjølet (mannen har akkurat vært veldig forkjølet).
Men er ganske slapp og generelt ute av form, egentlig ganske diffust.
Bare slapp i hale kroppen, trøtt, svimmel, hodepine og så videre..
Ja, eg må sjå det på sumo, men blir Ikkje heilt det samme når det ikkje er liveArg, glemte hele idol jeg også. Vi tar opp da, men nå som det er stemming og live og greier så er det litt ekstra spennende liksom. Jaja, vi får se det i morgen, nå skal jeg prøve å være med på en litt lengre tur med bikkja. Veit ikke hvor lurt det er med tanke på bekkenet mitt, men blir sprø av å sitte inneKanskje det hjelper og jeg kommer i fødsel?
![]()