Haha. GenialtJippi for betalt tid på bv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. GenialtJippi for betalt tid på bv!
Hva annet kan jeg, liksom?Fin unnskyldning for å slappe av?![]()
God morgen! Jeg har sovet utrolig godt for en gangs skyld! Bare vært oppe en gang i natt og en gang i 7 tida, også sovna jeg igjen helt til nå. Utrolig godt! Våknet av kynnere når jeg gikk på do i natt, men det ble ikke noe mer. Har mensensmerter nå, som i hele går
Har jentene er fin mandag?
-Fra appen-
Da klarte jeg gårdagens.2. EJ: 2633![]()
MÅÅÅÅL
![]()
3. Kengu: 2340![]()
MÅÅÅÅL
![]()
5. Lovebelly: 2121![]()
MÅÅÅÅL
![]()
7. Huleboer: 1768
9. Mars2015: 1725
10. To små og en i magen: 1434
11. Sara: 1410
15. FruJohnsen: 1124
17. Trinebeth: 1094
20. Chihaya: 911
23. Liisjja: 805
25. Ninhursag: 708
48. Molly: 387
51. Drømmenskalblivirkelig: 367
61. Twinkle: 308
69. Epleskrott: 289
78. Lanterne: 267
De 9 første har nådd målet for i dag: 1467
Må ha 67 innlegg per dag for å klare 2000 i september.
Nr 100 har 204 innlegg.
Jeg tar det jeg får av innlegg i dag jegDa klarte jeg gårdagens.
Blir det 57 til i dag da? Antakelig.
Jeg har skravlet noen og 60 innlegg siden fredag... Ikke akkurat så mye å skryte av!Tror vi må dra i gang hvor mye klarer du å skravle på 24 t her inne også... Jeg ramler av 3.plassen i dag gitt..
Såg februar hadde noko slikt. SpennandeTror vi må dra i gang hvor mye klarer du å skravle på 24 t her inne også... Jeg ramler av 3.plassen i dag gitt..
Hvor?Endelig kom det underforum for høgtider![]()
Under "aktuelle tema"Hvor?![]()
Takk - fantUnder "aktuelle tema"![]()
Juhu! Enno ein skravletrådFor dem av oss på app nå man muligens logge ut for å finne den, men den er der. Jeg har starter juleskravle
Så bra! Kjekt forumTakk - fant![]()
Nei, jeg åpner kjøleskapet nå og ser hva det blirAlle plan for middag klar?
Her har vi akkurat handlet inn middager for testen av uken. I dag blir det fiskegratengAlle plan for middag klar?
Kjøleskap, ja. Her har det begynt å tulle igjen. Er under et år siden vi måtte bytte ut en sensor fordi det begynte å lekke vann. Nå er bunnen av kjøleskapet atter en gang fylt med vann, og jeg merker på melken at det ikke er like kaldt som det pleier. Har mest lyst til å bare kjøpe et nytt ett!Nei, jeg åpner kjøleskapet nå og ser hva det blir
Eg har motsatt problem eg, alt som ligg innerst i kjøleskapet fryse til isKjøleskap, ja. Her har det begynt å tulle igjen. Er under et år siden vi måtte bytte ut en sensor fordi det begynte å lekke vann. Nå er bunnen av kjøleskapet atter en gang fylt med vann, og jeg merker på melken at det ikke er like kaldt som det pleier. Har mest lyst til å bare kjøpe et nytt ett!