Det er skikkelig godt, men mannen liker det ikke, så jeg må spise det hvis jeg skal lage hverdagsmiddag med en venninne.Her blir det fiskeboller i hvitsaus til middagnam!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er skikkelig godt, men mannen liker det ikke, så jeg må spise det hvis jeg skal lage hverdagsmiddag med en venninne.Her blir det fiskeboller i hvitsaus til middagnam!
Nam! Det har jeg gått og tenkt på i lang tid nå, men har ikke orket å lage det når jeg har kommet hjem fra jobb.I samråd med ungene ble det kjøttboller, brun saus og potetmos.
Nam! Det har jeg gått og tenkt på i lang tid nå, men har ikke orket å lage det når jeg har kommet hjem fra jobb.
Fra pose er enkelt, men jeg syntes ikke de smaker så godt. Saus går heldigvis fort og enkelt fra bunnKjøttboller fra pose, potetmos fra pose
Brun saus fra bunn da (og kjip på smak, ettersom jeg ikke kokte kjttbollene i den engang) for det hadde vi ikke på pose. Og et er tross alt fort gjort å lage bruning.
Jeg har lyst å hyle høyt, ørevondt er ikke noe godt å ha..
Nope, møkkaører.Slett ikke godt, nei
Jeg har lyst å hyle høyt, ørevondt er ikke noe godt å ha..
Fra pose er enkelt, men jeg syntes ikke de smaker så godt. Saus går heldigvis fort og enkelt fra bunn![]()
Har faktisk ikkje googla detDet er like gale! Heldigvis fant vi frem igjen mailen fra kundeservice forrige gang vi hadde dette problemet, og nå er det fiksetHva kommer som mulig problem når du googler det, da?
Eg mosar poteter, pittelitt mjølk, ein dæsj smør, nokre blomkålbitar og ein neve raspa ostSånn apropos potetmos, hvordan lager dere den?
Ikke pose altså
Sånn apropos potetmos, hvordan lager dere den?
Ikke pose altså
Potetmos fra pose er ikke kjipt om det er rett poseKjøttboller fra pose synes jeg er helt greie
Potetmos fra pose er kjipt ja
Og brun saus fra pose hadde sikkert ikke blitt mye kjipere enn denne, men mye saltere da, og jeg har ikke brun saus på pose som prinsipp egentlig, det ER jo like fort fra bunnen, (Det kan du ikke si om postetmos og kjøttboller...) Men potetmos kan gjøres bedre enn denne, ja.
takk, putta i meg to paracet nå, håper det hjelper.Uff da.
Masse god bedring
Eg mosar poteter, pittelitt mjølk, ein dæsj smør, nokre blomkålbitar og ein neve raspa ostnamm
![]()
Eg kokar dei litt kortere enn vanlig, så det er litt tyggemotstandBare koke dem som vanlig først?
Jeg pleier først å la de stå i varmt venn på svak varme (ikke koke) i 20 minutter først for å dra ut stivelsen.
Skifter vann, og les de koke i 45 minutter.
Moser med litt smør, en fløteskvett, litt salt og eventuelt krydder/gressløk/vårløk...
Sånn apropos potetmos, hvordan lager dere den?
Ikke pose altså