Felles skravle 2015

Fin unnskyldning for å slappe av? ;)
Hva annet kan jeg, liksom?

Skulle vært på do, men er på telefon med fyren. Er sulten, har kjøkkentjeneste, snart koke kaffi...
Men ellers, bare sitte her og logge på når han sier det...

God morgen! Jeg har sovet utrolig godt for en gangs skyld! Bare vært oppe en gang i natt og en gang i 7 tida, også sovna jeg igjen helt til nå. Utrolig godt! Våknet av kynnere når jeg gikk på do i natt, men det ble ikke noe mer. Har mensensmerter nå, som i hele går :P

Har jentene er fin mandag? :D

-Fra appen-

Spennende for deg nå.

2. EJ: 2633 :D :D MÅÅÅÅL :D :D
3. Kengu: 2340 :D :D MÅÅÅÅL :D :D
5. Lovebelly: 2121:D :D MÅÅÅÅL :D :D
7. Huleboer: 1768
9. Mars2015: 1725
10. To små og en i magen: 1434
11. Sara: 1410
15. FruJohnsen: 1124
17. Trinebeth: 1094
20. Chihaya: 911
23. Liisjja: 805
25. Ninhursag: 708
48. Molly: 387
51. Drømmenskalblivirkelig: 367
61. Twinkle: 308
69. Epleskrott: 289
78. Lanterne: 267

De 9 første har nådd målet for i dag: 1467
Må ha 67 innlegg per dag for å klare 2000 i september.
Nr 100 har 204 innlegg.
Da klarte jeg gårdagens.

Blir det 57 til i dag da? Antakelig.

Tror vi må dra i gang hvor mye klarer du å skravle på 24 t her inne også... Jeg ramler av 3.plassen i dag gitt..

For dem av oss på app nå man muligens logge ut for å finne den, men den er der. Jeg har starter juleskravle

Nei, jeg åpner kjøleskapet nå og ser hva det blir
Kjøleskap, ja. Her har det begynt å tulle igjen. Er under et år siden vi måtte bytte ut en sensor fordi det begynte å lekke vann. Nå er bunnen av kjøleskapet atter en gang fylt med vann, og jeg merker på melken at det ikke er like kaldt som det pleier. Har mest lyst til å bare kjøpe et nytt ett!

Kjøleskap, ja. Her har det begynt å tulle igjen. Er under et år siden vi måtte bytte ut en sensor fordi det begynte å lekke vann. Nå er bunnen av kjøleskapet atter en gang fylt med vann, og jeg merker på melken at det ikke er like kaldt som det pleier. Har mest lyst til å bare kjøpe et nytt ett!
Eg har motsatt problem eg, alt som ligg innerst i kjøleskapet fryse til is:p

Back
Topp