Felles skravle 2015

Har jo ikke unger enda, så her ser det alltid ok ut nok for besøk. Flinke å legge ting rett på plass etter bruk så lite rot:) men det blir nok værre med en liten :p
Vi er ikke, og var ikke før heller, flinke vi voksne, så det er ikke bare ungene sin feil.

Dog, skoene våre befant seg i gangen, klær på bad og soverom, også hadde vi ikke Lego overalt...

Hatt en alvorsprat med mannen nå.
Fortalt han at dette husarbeidet er noe av det verste jeg kan gjøre for bekkenet mitt, og han trenger å hjelpe til mer.
Jeg ønsker helst ikke å bli sykemeldt med bekkenløsning.

Han skjønte det. Så la vi en plan på hvordan vi skal bli ferdig. Eller rettere sagt jeg fortalte han hva han skal gjøre, og hva jeg skal gjøre

Fortalt han at dette husarbeidet er noe av det verste jeg kan gjøre for bekkenet mitt, og han trenger å hjelpe til mer.

Han skjønte det. Så la vi en plan på hvordan vi skal bli ferdig. Eller rettere sagt jeg fortalte han hva han skal gjøre, og hva jeg skal gjøre
Flott!

Jeg er sliten. Trøtt. Lei.
Og sulten. Men det er ikke helt greit å begynne å lage middag når denne kompisen er her, og ikke skal spise her. Han hentes i fire tiden. Jeg skulle bare gjernge begynt. Så det var klart når vi var alene igjen. Men. Jeg får holde ut et kvarter

Hurra for hjelp til husarbeid:)

Så bra. Håper han følger opp og at du slipper å mase så mye.

Hjemme fra middag hos svigers. Var stappmett for tre kvarter siden, nå er jeg kjempe sulten igjen! -.- Smertene har trappet opp litt, men ikke noe regelmessige hissige greier.

-Fra appen-

Altså. værobs på at ikke alle får regelmessige rier.... jeg ringte til sykehuset med første, det var litt sånn "førstegangsfødende, rier i tre timer ja, og ikke regelmessig heller nei...." hvor de liksom forberedte seg på å be meg vente hjemme, men "men du, det høres ut som du har det ganske vondt nå igjen?" ble til "kom inn du, men ikke bli skuffet om du sendes hjem for å sove" Jeg kom inn fem over midtnatt, 4 timer etter første rie, og det var ikke et øyeblikk aktuelt å sende meg hjem, mer bare å få meg hele veien bort til rommet, hvor en undersøkele viste 9 cm åpning. Innen den tid var muligens riene blitt regelmessige, det er jeg ikke sikker på, men de var ikke det hjemme ialle fall, enten en HEFTIG en etter ti min, eller tre mindre heftige hvert 3. minutt, helt uregelmessig egentlig. Men de virket åpenbart...

Jeg fikk aldri regelmessige rier, så de måtte teller "hvor mange rier på 10 minutter"...

Tydelig at det er søndag i dag, både her på BV og i heimen.
God søndagskveld folkens :)

Søndags kveld, som IKKE er kjærestekveld for Lykkeliten for en gangs skyld, det skal bli skravlekveld det!

Her må vel ungene i seng først da. Mannen lager kveldsmat til dem nå, så får vi se.

Må følge jentungen på do. Lurt, jeg har hatt behov for en tur dit sikerkt et kvarter...

Søndags kveld, som IKKE er kjærestekveld for Lykkeliten for en gangs skyld, det skal bli skravlekveld det!

Her må vel ungene i seng først da. Mannen lager kveldsmat til dem nå, så får vi se.
Jeg ligger for øyeblikket i sengen og biler bekkenet, men får muligens til å skravle senere i kveld

Hvile (om enn ikke bile) er viktig det, så prioriter det du :)

Jeg sitter for tiden i sofaen og hviler meg etter en aktiv formiddag, og planlegger relativt sløv kveld, sofa, pc, evt tv, evt litt prat med mannen, noe potetgull eller annet snacs, og reelt sett bare sløv skravling. Temp avgjøres i stor grad av om Lykkeliten holder oppe "løftet" om om kanskje skravle i kveld. Ikke at dere andre ikke er kjekke å skravle med altså, men alt viste at farta mi blei ei anna når hun ble med her.

Hvile (om enn ikke bile) er viktig det, så prioriter det du :)

Jeg sitter for tiden i sofaen og hviler meg etter en aktiv formiddag, og planlegger relativt sløv kveld, sofa, pc, evt tv, evt litt prat med mannen, noe potetgull eller annet snacs, og reelt sett bare sløv skravling. Temp avgjøres i stor grad av om Lykkeliten holder oppe "løftet" om om kanskje skravle i kveld. Ikke at dere andre ikke er kjekke å skravle med altså, men alt viste at farta mi blei ei anna når hun ble med her.
Jeg kan flytte hvilingen til sofaen også....

Back
Topp