Som dere pirker da, stakkars hun som er så flink til å oppdatere..
Hun er super flink..
Men pirking genererer innlegg skjønner du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes, veldig tidlig faktisk
Så det etter på, mangler vel en 2-3 innlegg til dagsmålet.
Har ikke pratet så mye i dag.
Kunne godt tenke meg å ligge litt lengre fremme enn akkurat på så håper skravla tar seg litt opp
Og innen da skal jeg være over...
Høres nesten ut som meg nå, du![]()
Du mangler ingen ting, tenker jeg
Flink du er! Jeg er aaaalltid sent uteKjøpte de første julegavene for flere måneder siden jeg
Så tidlig ute jeg også
Ikke langt unna at jeg også er det, spørs når den kommer
Kjøpte de første julegavene for flere måneder siden jeg
Så tidlig ute jeg også
Ingen ting uansett om man teller 1407, eller 1400![]()
Flink du er! Jeg er aaaalltid sent ute![]()
Dette klarer du..
Jeg troooooor muligens jeg kjøpte en i romjula eller januar.
Pleier kjøpe juleserviset til min bror på salg. Men aner ikke om det var sånn i år, eller om han har fått alt nå. får lete i klesskapet utover høsten...
Ellers har jeg ikke begynt
Hadde termin i desember sist, og da var jeg nødt.
Fant det året ut at det ble mye mindre stress når det nærmet seg jul, ble bedre gaver og behagelig å få de utgiftene spredd litt utover
Det spørs,for det er sikkert ikke lenge til den kommer, og jeg ligger nok 15-20 bak, litt avhenging av hvor langtman teller, og hvor lenge det er til den kommer....
Det ER lurt å begynne tidlig, ja
Vi er visst mer sånn "siste liten og vel så det" bursdagagaven til min svigerinne, fem år, ble bestilt på lekebutikk som sender til mottaker på torsdag. Dagen var i går. Den er estimert fremme på tirsdag, det er litt sent. De var ikke hjemme i helga engang, så den burde KOMMET FREM torsdag, ideelt sett.
Trøsten er at i år, til seksprsdagen, er første gangen de (altså svigerfar) har klart å levere gave i tide til vår sønn da, det er visst en viss arvelighet i problemet mellom far og sønn...
Med dette innlegget har jeg nøyaktig 1414 innlegg, så jeg vet jeg ligger over![]()
Du har kontroll, skjønne jeg
Var også alltid sent ute før vi fikk et desember barn![]()