• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Som dere pirker da, stakkars hun som er så flink til å oppdatere..

Kjempeflink, og det er da ikke kritikk.

Det er flisespikke-pirking, som bare er en kombinasjo nav "hey, et innlegg" "litt skraving" og "tørr tallhumor" :)

Kjøpte de første julegavene for flere måneder siden jeg :rolleyes:
Så tidlig ute jeg også

Jeg troooooor muligens jeg kjøpte en i romjula eller januar.

Pleier kjøpe juleserviset til min bror på salg. Men aner ikke om det var sånn i år, eller om han har fått alt nå. får lete i klesskapet utover høsten...

Ellers har jeg ikke begynt

Jeg troooooor muligens jeg kjøpte en i romjula eller januar.

Pleier kjøpe juleserviset til min bror på salg. Men aner ikke om det var sånn i år, eller om han har fått alt nå. får lete i klesskapet utover høsten...

Ellers har jeg ikke begynt

Var på Hadeland glassverk en tur i sommer, et perfekt sted å starte julegave handelen

Hadde termin i desember sist, og da var jeg nødt.
Fant det året ut at det ble mye mindre stress når det nærmet seg jul, ble bedre gaver og behagelig å få de utgiftene spredd litt utover

Det ER lurt å begynne tidlig, ja

Vi er visst mer sånn "siste liten og vel så det" bursdagagaven til min svigerinne, fem år, ble bestilt på lekebutikk som sender til mottaker på torsdag. Dagen var i går. Den er estimert fremme på tirsdag, det er litt sent. De var ikke hjemme i helga engang, så den burde KOMMET FREM torsdag, ideelt sett.

Trøsten er at i år, til seksprsdagen, er første gangen de (altså svigerfar) har klart å levere gave i tide til vår sønn da, det er visst en viss arvelighet i problemet mellom far og sønn...

Det ER lurt å begynne tidlig, ja

Vi er visst mer sånn "siste liten og vel så det" bursdagagaven til min svigerinne, fem år, ble bestilt på lekebutikk som sender til mottaker på torsdag. Dagen var i går. Den er estimert fremme på tirsdag, det er litt sent. De var ikke hjemme i helga engang, så den burde KOMMET FREM torsdag, ideelt sett.

Trøsten er at i år, til seksprsdagen, er første gangen de (altså svigerfar) har klart å levere gave i tide til vår sønn da, det er visst en viss arvelighet i problemet mellom far og sønn...

Var også alltid sent ute før vi fikk et desember barn :)

Var også alltid sent ute før vi fikk et desember barn :)

Har ikke desemberbarn jeg, så sånn blir det ikke. Men jeg kommer stadig litt bedre igang. Synes jeg. Av og til ialle fall

Nå trenger jeg bare det juleforumet, så jeg kan sette opp ei liste eller tre et sted de ikke blir borte, og så kan dere jage meg gjennom det...

Back
Topp