Felles skravle 2015

God morgen! Vi tilbrakte deler av lørdagskvelden på føden igår, jordmora trodde jeg gikk inn i fødsel! Jeg blødde og hadde sammentrekninger, og legen sa jeg var moden. Ble sendt hjem og alt stoppet opp -.-

-Fra appen-
Ikke lenge igjen, da i alle fall! Det blir nok septemberbarn på deg!

Ikke lenge igjen, da i alle fall! Det blir nok septemberbarn på deg!
Jeg slipper vel å gå over tida iallefall! Noe skjer, ingen tvil om det! Jeg var visst godt moden til å være både førstegangsfødende og så langt fra termin. Jeg er i permisjon så det er i grunn bare å komme :) Kjedelig å miste permisjon da men..

-Fra appen-

Du er i permisjon, og du er moden. Da er det bare for baby å komme.

God morgen

For et regnvær som i natt, våknet flere ganger av det. Plan for dagen får bli å få orden på huset, jeg startet med å legge sammen klær og legge de på plass, mannen skal få ta kjøkkenet...

God morgon :)

God morgen.
13+0 i dag, og 2. trimester :)

Rydde hus er kjedelig. Ingen av oss liker det. Derfor her alltid er rotete?

Atter en ryddesøndag. Kommer vi noen gang i mål?

God morgen:)

Planer for dagen?

Har ein feber pjusk gutt, skal ha litt besøk av noko venniner, eta middag før me setter oss i bilen og skal kjøra heim. Lang tur og det er alltid kip å reisa fra pappa :( Men skal bli godt å komma heim til gubben, senga og katten ❤️

Har ein feber pjusk gutt, skal ha litt besøk av noko venniner, eta middag før me setter oss i bilen og skal kjøra heim. Lang tur og det er alltid kip å reisa fra pappa :( Men skal bli godt å komma heim til gubben, senga og katten ❤️
Hvor lang kjøretur blir det? Liker ikke kjøre lenge, blir så rastløs

Dere det er en ting jeg har tenkt litt på etter jeg var og tok duo-test og UL hvor de målte nakkefolden.

Feilen oppstår fordi når eggene lages deles det feil slik at et egg får et kromeson for lite (ikke fruktbart) og et får et for mye.
Faren for disse feilene øker med alderen på kvinnen.

Men eggene til en jente dannes allerede i forsterlivet, hvorfor øker da faren med alderen?

Back
Topp