Svigers og mamma og pappa fikk vite tidlig, noen dager etter positiv test. Resten fikk vente til passerte 12 uker.Dere som er gravide, når fortalte dere familien?
-Fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svigers og mamma og pappa fikk vite tidlig, noen dager etter positiv test. Resten fikk vente til passerte 12 uker.Dere som er gravide, når fortalte dere familien?
Ikke lenge igjen, da i alle fall! Det blir nok septemberbarn på deg!God morgen! Vi tilbrakte deler av lørdagskvelden på føden igår, jordmora trodde jeg gikk inn i fødsel! Jeg blødde og hadde sammentrekninger, og legen sa jeg var moden. Ble sendt hjem og alt stoppet opp -.-
-Fra appen-
Jeg slipper vel å gå over tida iallefall! Noe skjer, ingen tvil om det! Jeg var visst godt moden til å være både førstegangsfødende og så langt fra termin. Jeg er i permisjon så det er i grunn bare å kommeIkke lenge igjen, da i alle fall! Det blir nok septemberbarn på deg!
God morgenGod morgen
Kjedelig at det stoppet opp.God morgen! Vi tilbrakte deler av lørdagskvelden på føden igår, jordmora trodde jeg gikk inn i fødsel! Jeg blødde og hadde sammentrekninger, og legen sa jeg var moden. Ble sendt hjem og alt stoppet opp -.-
-Fra appen-
God morgenGod morgen![]()
Hehe, mulig det er derfor ja.Rydde hus er kjedelig. Ingen av oss liker det. Derfor her alltid er rotete?
Atter en ryddesøndag. Kommer vi noen gang i mål?
Rydde hus er kjedelig. Ingen av oss liker det. Derfor her alltid er rotete?
Atter en ryddesøndag. Kommer vi noen gang i mål?
God morgen
Planer for dagen?
Hvor lang kjøretur blir det? Liker ikke kjøre lenge, blir så rastløsHar ein feber pjusk gutt, skal ha litt besøk av noko venniner, eta middag før me setter oss i bilen og skal kjøra heim. Lang tur og det er alltid kip å reisa fra pappaMen skal bli godt å komma heim til gubben, senga og katten
![]()
Hvor lang kjøretur blir det? Liker ikke kjøre lenge, blir så rastløs
Vi har den nå (pustepause bare) siden vi får besøk om et par timer.Dere høres veldig like ut oss
Kommer til å ta en sjau senere i dag...
Ja det er et stykke det. Er du glad i å kjøre bil?Mellom 4 og 5 timar, alt ett er trafikken![]()