Kos deg.
Ikke noe skravle på oss i kveld da?
Njaei. Tror ikke jeg får til det da altså. Kanskje søndag, mannen er invitert bort på søndag, så det blir ikke kjærestekveld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg.
Ikke noe skravle på oss i kveld da?
Fortalte mamma og svigers det i uke 7-8, bor i ei lita bygd å jeg gikk ut på svpenger, så ville si det før bygda fikk sagt noe.Dere som er gravide, når fortalte dere familien?
Etter ul i uke 12Dere som er gravide, når fortalte dere familien?
Min må muligens droppe trening pga beina, men vi får se..
Fortalte mamma og svigers det i uke 7-8, bor i ei lita bygd å jeg gikk ut på svpenger, så ville si det før bygda fikk sagt noe.
Etter ul i uke 12(privat ul)
Dere som er gravide, når fortalte dere familien?
Jeg er 12+5 i dag og de som vet det er min venninne, og noen på jobben fordi de må vite.
Jeg har litt lyst til å fortelle mamma, men mannen vil vente med å gjøre ting offentlig til november!!!
Syns det er litt vel lenge
Jeg tenker som så at du kan jo fortelle mamman din så kan han vente med sin familie. Moren din sprer det vell ikke om du sier hun ikke skal detJeg er 12+5 i dag og de som vet det er min venninne, og noen på jobben fordi de må vite.
Jeg har litt lyst til å fortelle mamma, men mannen vil vente med å gjøre ting offentlig til november!!!
Oj, deet er lenge! Jeg var 12+6 når jeg fortalte!Jeg er 12+5 i dag og de som vet det er min venninne, og noen på jobben fordi de må vite.
Jeg tenker som så at du kan jo fortelle mamman din så kan han vente med sin familie. Moren din sprer det vell ikke om du sier hun ikke skal det![]()
Har OUL 18+"et eller annet" i slutten av oktober...November? Som i over en måned, minst 5 uker til, du er allerede 12, du vil være 17 uker? Tid forordinær ul, og det synes?
Har OUL 18+"et eller annet" i slutten av oktober...
Og han mener å holde det skjult lenger enn det??? Han vet at mager vokser når det er babyer som er halvferdige inni dem, sant ja
Etter tidlig ul. Da ble jeg satt til 11+6.Dere som er gravide, når fortalte dere familien?
Jeg er god og rund så det syns ikke så veldig godt på meg, og vi ser familien veldig sjeldent...
Er ikke sikkert de vil få mulighet til å se det.
Snakker ofte med mamma på telefon, og mine søsken på chat, men har ikke sett noen av dem siden juli..