Felles skravle 2015

Kos deg.

Ikke noe skravle på oss i kveld da?

Njaei. Tror ikke jeg får til det da altså. Kanskje søndag, mannen er invitert bort på søndag, så det blir ikke kjærestekveld. ;)

Min må muligens droppe trening pga beina, men vi får se..

Dere som er gravide, når fortalte dere familien?

Fortalte mamma og svigers det i uke 7-8, bor i ei lita bygd å jeg gikk ut på svpenger, så ville si det før bygda fikk sagt noe.
Etter ul i uke 12:) (privat ul)

Jeg er 12+5 i dag og de som vet det er min venninne, og noen på jobben fordi de må vite.

Jeg har litt lyst til å fortelle mamma, men mannen vil vente med å gjøre ting offentlig til november!!!
Syns det er litt vel lenge

Dere som er gravide, når fortalte dere familien?

Har du ikke fortalt det enda? :)

Forrige gang fortalte vi det i perioden uke 6 til 12 (litt forskjellig hvem vi sa det til når), neste gang forteller vi det til de aller nærmeste etter første UL og så må nok resten vente til etter UL i uke 12. Jeg vet du spurte de som ER gravide, men mannen og jeg har snakket masse om det så jeg har en plan. :p

Jeg er 12+5 i dag og de som vet det er min venninne, og noen på jobben fordi de må vite.

Jeg har litt lyst til å fortelle mamma, men mannen vil vente med å gjøre ting offentlig til november!!!
Syns det er litt vel lenge
Jeg tenker som så at du kan jo fortelle mamman din så kan han vente med sin familie. Moren din sprer det vell ikke om du sier hun ikke skal det :)

November? Som i over en måned, minst 5 uker til, du er allerede 12, du vil være 17 uker? Tid forordinær ul, og det synes?

Jeg tenker som så at du kan jo fortelle mamman din så kan han vente med sin familie. Moren din sprer det vell ikke om du sier hun ikke skal det :)

Tror ikke hun vil klare å holde det skjult for mine søsken.
Og men eldste søster vil ikke skjønne at det er bare de som har fått det å vite, så hun vil sikkert si noe på FB og da vil mannens søster plukke det opp.......

Og han mener å holde det skjult lenger enn det??? Han vet at mager vokser når det er babyer som er halvferdige inni dem, sant ja

Jeg er god og rund så det syns ikke så veldig godt på meg, og vi ser familien veldig sjeldent...
Er ikke sikkert de vil få mulighet til å se det.
Snakker ofte med mamma på telefon, og mine søsken på chat, men har ikke sett noen av dem siden juli..

Jeg har jo fortalt det til familien sånn innen ei uke etter jeg oppdaga det selv, hver gang jeg...

Jeg er god og rund så det syns ikke så veldig godt på meg, og vi ser familien veldig sjeldent...
Er ikke sikkert de vil få mulighet til å se det.
Snakker ofte med mamma på telefon, og mine søsken på chat, men har ikke sett noen av dem siden juli..

Det er lenge til november. Er det ikke mulig at du selv forteller til søster og mor at dette ikke er noe som skal fortelles videre?

Back
Topp