Felles skravle 2015

Aragorn: gentlemen! We do not stop until nightfall
Pippin: what about breakfast?
Aragorn: you have already had it
Pippin: we had one yes. What about second breakfast?
Merry: dont think he knows about second breakfast
Pippin: what about elevens? Luncheon? Afternoon tea? Dinner? Supper? He knows about them doesent he?
Merry: i would not count on it.

:D
Ha ha ha ha! :D *klappe på skuldra*

-Fra appen-

Nr 11 av 34. Det går veien!!!

God fredags morgen alle sammen.

Rapport-dag. Ta ut 34 rapporter og kommenter dem. Ta 34 til. Skriv ut kommentarene i flettede brev. Send alt dette til kundene i 34 e-poster. Ta helg.

(vi er heldigvis to på jobben, så det går bra)
Min kollega har altså tatt ut de 34 uten kommentar, og jeg har tatt og kommentert 11 av de 34. Klokka er bare ti!

Aragorn: gentlemen! We do not stop until nightfall
Pippin: what about breakfast?
Aragorn: you have already had it
Pippin: we had one yes. What about second breakfast?
Merry: dont think he knows about second breakfast
Pippin: what about elevens? Luncheon? Afternoon tea? Dinner? Supper? He knows about them doesent he?
Merry: i would not count on it.

:D

Hahahahaha... Stakkars Pippin. ♡

De filmene kom ut mens jeg gikk på ungdomsskolen, og jeg var megafan, hadde rommet stappfullt av plakater fra Topp av Ringenes herre, og favoritten var Legolas! Hjertet mitt hoppet over et slag når han dukket opp igjen i Hobbiten ^^ Fiiiiine Legolas..! Så ja, sybs du burde gi de e sjans :D Men det er nok ikke like episk nå som det var. Spesialeffektene var jo i en klasse for seg når de kom. Historien er fortsatt fantastisk ^^

-Fra appen-

Jeg var og fan og hadde plakater da filmene kom, men det er fortsatt bøkene jeg elsker. De eksket jeg før filmene var planlagt. ♥ De burde leses. Hobbiten kan leses høyt for barn, det gleder jeg meg til. For et deilig eventyr å leve seg inn i.

Men der kom første feil vi må rydde opp i...

Ha ha ha!! :D Leke fint med de andre da!

-Fra appen-

Vi får prøve. Kan ikke love noe. Om vi begge blir gravide på likt så må det nok bli litt galskap i starten hvert fall.

De filmene kom ut mens jeg gikk på ungdomsskolen, og jeg var megafan, hadde rommet stappfullt av plakater fra Topp av Ringenes herre, og favoritten var Legolas! Hjertet mitt hoppet over et slag når han dukket opp igjen i Hobbiten ^^ Fiiiiine Legolas..! Så ja, sybs du burde gi de e sjans :D Men det er nok ikke like episk nå som det var. Spesialeffektene var jo i en klasse for seg når de kom. Historien er fortsatt fantastisk ^^

-Fra appen-
Skal prøve igjen ein dag. Når eg er opplagt, og mini sove tidlig på kveld:-) hører jo at alle seier dei er så bra. Og så skal eg senke forventingene til spesialeffektene:p

Jeg var og fan og hadde plakater da filmene kom, men det er fortsatt bøkene jeg elsker. De eksket jeg før filmene var planlagt. ♥ De burde leses. Hobbiten kan leses høyt for barn, det gleder jeg meg til. For et deilig eventyr å leve seg inn i.
Jaaa jeg vil lese Hobbiten høyt ^^ Gleder meg! Hobbiten og Harry Potter <3

-Fra appen-

Skal prøve igjen ein dag. Når eg er opplagt, og mini sove tidlig på kveld:-) hører jo at alle seier dei er så bra. Og så skal eg senke forventingene til spesialeffektene:p
Tihi ja ha i bakhodet at de er 10 år gamle! Jeg hadde den første filmen på vhs! :D

-Fra appen-

Back
Topp