Felles skravle 2015

Leste tråd på generelt, røyking under svangerskap. Huff. Synes det er rett uansvarlig. Hadde aldri tilgitt meg selv om noe hadde gått galt da. Klarer ikke sette barnet i magen fremfor de selv. Uff, trist lesing

Leste tråd på generelt, røyking under svangerskap. Huff. Synes det er rett uansvarlig. Hadde aldri tilgitt meg selv om noe hadde gått galt da. Klarer ikke sette barnet i magen fremfor de selv. Uff, trist lesing
Blir så provosert jeg! Ja det er vanskelig å slutte, jeg gjorde det selv i februar etter å ha røykt i ca 14 år! Men, jeg var så tynn så jeg mente det kanskje var grunnen til at vi ikke fikk nr 3 til å klaffe, i juni hadde jeg klart å legge på meg 6 kg og jeg ble gravid :) min morivasjon: BARN!!! Og når de i den tråden sier de mangler motivasjon???? My ass!!!

Blir så provosert jeg! Ja det er vanskelig å slutte, jeg gjorde det selv i februar etter å ha røykt i ca 14 år! Men, jeg var så tynn så jeg mente det kanskje var grunnen til at vi ikke fikk nr 3 til å klaffe, i juni hadde jeg klart å legge på meg 6 kg og jeg ble gravid :) min morivasjon: BARN!!! Og når de i den tråden sier de mangler motivasjon???? My ass!!!
Barn framfor meg. Sånn er det bare. Uff, enig med deg. Maner motivasjon? Skummel og trist lesning :(

God morgen

God morgon :)

God morgen damer :-)

God fredags morgen alle sammen.

Rapport-dag. Ta ut 34 rapporter og kommenter dem. Ta 34 til. Skriv ut kommentarene i flettede brev. Send alt dette til kundene i 34 e-poster. Ta helg.

(vi er heldigvis to på jobben, så det går bra)

Hjemmedag her. Ser på sinnasnekkern og skal lage frokost nr 2 snart ;-)

God morgon:-) Starta dagen 06, men så klarte eg å kose lisja i søvn igjen :D Me våkna no me :-)

Back
Topp