Felles skravle 2015

Mulig er er et visst lagg, som i "hatt åpent i løpet av siste kvarter eller halvtime"?

Ja. Det vanskelige er at man ikke kan sjekke seg selv? Liksom, hvis jeg er innom en tråd, og lukker den, så hadde det vært interessant å sjekke hvor lenge man står på listen. :p

Nærmer meg klar for natta jeg også

Vil bare gjerne ha med meg mannen, han har en tendens til å sitte så lenge

Du får si at for skadete menn er det lurt med en god natts søvn!

Ungene mine også, tror jeg. Lillejenta mente hun kunne få sjokade på kveldsmaten, for det er jo på en måte helg?

Hehe.. Og du sa at jeg fortjente sjokolade i går, så da kan det hende hun har fått med seg mammas tilbøyelighet til å godta hverdags-sjokolade for fremmede? :p

Da går jeg i dusjen..

Ungene mine også, tror jeg. Lillejenta mente hun kunne få sjokade på kveldsmaten, for det er jo på en måte helg?
Torsdag er nesten helg, så da er det vel lov? Her begynner nedtellingen tirsdag etter jobb, for da er det bare onsdag, så er det nesten helg. Fredag regnes ikke som vanlig arbeidsdag, da svever jeg gjennom dagen uansett hvor stressende den må være.

Mulig er er et visst lagg, som i "hatt åpent i løpet av siste kvarter eller halvtime"?

Kanskje noe mer? Jeg så nå at én av de som "leser" dagboken min på skjult gruppe, ikke lenger har tilgang til skjult gruppe.

På plass i senga.

Fredag er digg. Jeg liker fredag. Og fredag etter jobb er det helg

Ja.

Men lufter dyret. Gir henne medisin.
Går på badet selv. Jeg surfer på mobilen for å vente.

Her kommer han. Mange timer tidligere enn i går.

Natta

God natt! :)

Back
Topp