Felles skravle 2015

Mine ser litt tv nå, en liten hvil før de sendes på loftet for å leke. Vi prøver oss muligens på resten av monsteruniversitet i kveld. Vi får se

Mine ser litt tv nå, en liten hvil før de sendes på loftet for å leke. Vi prøver oss muligens på resten av monsteruniversitet i kveld. Vi får se
Den er artig den filmen der..

Vi ser dem på neflix da.

Har skuffen full i barnefilmer, men da typsik sånne barnetv-greier. Monsters inc så jeg og mannen for lenge siden, og introduserte den nå rett og slett for å vise at "monster er ikke skumle, bare le til dem!"

Vi ser dem på neflix da.

Har skuffen full i barnefilmer, men da typsik sånne barnetv-greier. Monsters inc så jeg og mannen for lenge siden, og introduserte den nå rett og slett for å vise at "monster er ikke skumle, bare le til dem!"
Har netflix vi også, men gutten er 7 år og har bare hatt det et års tid.
Mange filmer ble kjøpt før det

Vi har bare hatt netflix siden sommerferien, og har masser av dvd'er ja. Og ungene ser ikke netflix selv, de vet ikke at vi har det/hva det er, det er egentlig mest bare en utesting, og JEG har ikke tatt det ibruk egnelig heller.

*Skriver opp på lista over ting vi skal snakke om. Jeg vil vite hvor jeg finner, hva er passord, og kunne bruke det*

Den lista begynner å bli LANG

Altså, vi prater jo sammen, men sånn å PRATE om ting som krever at man tenker, sjekker og undersøker, det være seg økonomien (hva har vi av sparepenger etter det som nå kommer til å bli en knalldyr greie for å fikse veien, hvordan er vår månedlige likviditet egentlig, hvilke grep kan/vil vi gjøre, og hva har vi råd til å spandere på oss, evt hva ofrer vi for å få det?) Evaluering av første jul i eget hus og hva vil vi videreføre og hva vil vi endre på, og mange, mange andre ting på "lista mi".

Den lista begynner å bli LANG

Altså, vi prater jo sammen, men sånn å PRATE om ting som krever at man tenker, sjekker og undersøker, det være seg økonomien (hva har vi av sparepenger etter det som nå kommer til å bli en knalldyr greie for å fikse veien, hvordan er vår månedlige likviditet egentlig, hvilke grep kan/vil vi gjøre, og hva har vi råd til å spandere på oss, evt hva ofrer vi for å få det?) Evaluering av første jul i eget hus og hva vil vi videreføre og hva vil vi endre på, og mange, mange andre ting på "lista mi".
Ja, sånn må man tenke og prate om og finne ut av....

Jepp, man må det. Mer enn den småpraten vi har mens vi spiser middag eller ungene ser barnetv, en mer "bare oss voksne"-prat

Vi mistet en pratearena i sommer, når vi kjøpte en bil til. Før kjørte vi sammen til og fra jobb, og mellom bhg og hans jobb, som var det stykket vi var bare oss to i bilen, hadde vi 20 minutter hver vei til å prate sammen. Nå er det en som henter og en som leverer, og ikke alene i bilen sammen i det hele tatt. Så vi må finne andre rom. Det er etter at ungene er i seng selvsagt, men vi ender for ofte ed oppvask, tv, pc og legge seg...

Jeg fikk forresten litt ekstra innetid her. Som jeg burde bruke fornuftig.

Mann og barn gikk ut for å møte mannen som skal måle opp og gi prisestimat på veien, sammen med naboen (vi og naboen skal dele på det det er felles vei) og endte inne hos naboen, ungene var jo invitert dit tlidgere i dag, og vei-mannen ble forsinket fra fire til seks.

Jeg tenkte at de sikkert kom inn i disse tider, og hadde begynt på pizzaen jeg. Lage deig, steke kjøttdeig, tenkte å gjøre den klar så det bre var å starte ovnen når de kom inn. Men som kom de og sa at de nok ikke er klare for pizza før 1830.

Jeg får rydde av bordene, plukke sammen lego eller noe annt lurt da, ikke BARE sitte her...

2. EJ: 2474 :D :D MÅÅÅÅL :D :D
3. Kengu: 2261 :D :D MÅÅÅÅL :D :D
4. Lovebelly: 2127:D :D MÅÅÅÅL :D :D
6. Huleboer: 1711
9. Mars2015: 1582
10. To små og en i magen: 1367
11. Sara: 1298
15. FruJohnsen: 1045
16. Trinebeth: 1023
19. Chihaya: 889
21. Liisjja: 798
24. Ninhursag: 708
45. Molly: 385
46. Drømmenskalblivirkelig: 367
59. Twinkle: 308
71. Epleskrott: 267
72. Lanterne: 264

De 10 første har nådd målet for i dag: 1333
Må ha 67 innlegg per dag for å klare 2000 i september.
Nr 100 har 191 innlegg.

Last edited:
Dagsmål 2000/30*20=1333,33333 altså, når du regner 37 så blir det litt mer og litt mer og litt mer.... for hver dag

*flisespikker*

Kommer til å passere de 1333 i dag, og regne meg ajour, forventer jeg, innen jeg legger meg. Ikke helt planlagt....

Dagsmål 2000/30*20=1333,33333 altså, når du regner 37 så blir det litt mer og litt mer og litt mer.... for hver dag

*flisespikker*

Kommer til å passere de 1333 i dag, og regne meg ajour, forventer jeg, innen jeg legger meg. Ikke helt planlagt....

Skal prøve å se om jeg får skravle tid til å hjelpe deg i dag..

*flisespikker*

da er jeg sikker på at de kommer i mål ;) har ikke regnet med desimaler her ;)

redd jeg ikke tenger hjelp..... Jeg mangler 23 små innlegg...

Jeg som slett ikke hadde tenkt å komme så høyt...
kan godt hjelpe. jeg trodde ikke jeg skulle komme over 1000 i går, men jammen greide jeg det ikke :) tror jeg hadde ca 150 innlegg i går.

Back
Topp