Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er artig den filmen der..Mine ser litt tv nå, en liten hvil før de sendes på loftet for å leke. Vi prøver oss muligens på resten av monsteruniversitet i kveld. Vi får se
Den er artig den filmen der..
Ja, men ungene holdt bare ut ca halve filmen før de gikk lei.
Vi så monsters inc (monsterfrabrikken) et par uker tidligere.
Har netflix vi også, men gutten er 7 år og har bare hatt det et års tid.Vi ser dem på neflix da.
Har skuffen full i barnefilmer, men da typsik sånne barnetv-greier. Monsters inc så jeg og mannen for lenge siden, og introduserte den nå rett og slett for å vise at "monster er ikke skumle, bare le til dem!"
Ja, sånn må man tenke og prate om og finne ut av....Den lista begynner å bli LANG
Altså, vi prater jo sammen, men sånn å PRATE om ting som krever at man tenker, sjekker og undersøker, det være seg økonomien (hva har vi av sparepenger etter det som nå kommer til å bli en knalldyr greie for å fikse veien, hvordan er vår månedlige likviditet egentlig, hvilke grep kan/vil vi gjøre, og hva har vi råd til å spandere på oss, evt hva ofrer vi for å få det?) Evaluering av første jul i eget hus og hva vil vi videreføre og hva vil vi endre på, og mange, mange andre ting på "lista mi".
Dagsmål 2000/30*20=1333,33333 altså, når du regner 37 så blir det litt mer og litt mer og litt mer.... for hver dag
*flisespikker*
Kommer til å passere de 1333 i dag, og regne meg ajour, forventer jeg, innen jeg legger meg. Ikke helt planlagt....
Skal prøve å se om jeg får skravle tid til å hjelpe deg i dag..
redd jeg ikke tenger hjelp..... Jeg mangler 23 små innlegg...
Jeg som slett ikke hadde tenkt å komme så høyt...
Hehe..
Slik går det når man har det litt for gøy med skravlingen![]()
da er jeg sikker på at de kommer i målDagsmål 2000/30*20=1333,33333 altså, når du regner 37 så blir det litt mer og litt mer og litt mer.... for hver dag
*flisespikker*
Kommer til å passere de 1333 i dag, og regne meg ajour, forventer jeg, innen jeg legger meg. Ikke helt planlagt....
kan godt hjelpe. jeg trodde ikke jeg skulle komme over 1000 i går, men jammen greide jeg det ikkeredd jeg ikke tenger hjelp..... Jeg mangler 23 små innlegg...
Jeg som slett ikke hadde tenkt å komme så høyt...
greier nok ikke dagsmålet i dag heller... har 300 innlegg jeg mangler for å komme i mål i rett tid. får se hvordan det blir... enten går det eller ikkeHehe..
Slik går det når man har det litt for gøy med skravlingen![]()