Felles skravle 2015

Ja, kan jo hende det ja.

Det står at 15 stykker leser dagboken min, og 1-2 av dem tror jeg at jeg ikke vet hvem er sånn på stående fot. Så det er jo litt rart.

Men du er en anelse "kjent" så at dagboken din stalkes tror jeg ikke er rart.

Ja, jeg altså, mente ikke at det var rart at folk leser i dagboken min så mye som jeg sprer meg utover, men jeg tror liksom ikke helt på at 15 stykker har den oppe akkurat nå. Eller. Da må det vel være heller sånn som du sa. Mange faner åpne og gått fra PC'en.

Ja, jeg altså, mente ikke at det var rart at folk leser i dagboken min så mye som jeg sprer meg utover, men jeg tror liksom ikke helt på at 15 stykker har den oppe akkurat nå. Eller. Da må det vel være heller sånn som du sa. Mange faner åpne og gått fra PC'en.

Mulig er er et visst lagg, som i "hatt åpent i løpet av siste kvarter eller halvtime"?

Nærmer meg klar for natta jeg også

Vil bare gjerne ha med meg mannen, han har en tendens til å sitte så lenge

Back
Topp